Neki lastnik terenca jeep wrangler je svoj avto z nastavkom priklopil na avtodom in se odpeljal. To je v ZDA pogosta in dovoljena, predvsem pa udobna praksa prevažanja po tamkajšnjih asfaltiranih prostranstvih, medtem ko lahko terenca izkoristiš na točkah postanka v divjini.
A lastnik je ob priklopu na avtodom po dogodivščini na terenu storil velikansko napako: ročico ročnega menjalnika je po pisanju Jalopnika sicer prestavil v nevtralno, a pozabil je enako storiti z ročico reduktorja, ki je ostala v načinu (4LOW), menjalnik z motorjem pa povezan s kolesi. Po izračunu Jalopnika je v menjalniku ostalo razmerje prenosa 84:1!
Ko je voznik z avtodomom pospešil do potovalne hitrosti okoli 80 km/h, se je motor wranglerja začel vrteti z neverjetno hitrostjo prek 50.000 vrtljajev, kar je okoli desetkrat nad "rdečim območjem". Moralo je slediti neizogibno ...
Motor je dobesedno razneslo, odtrgalo je glavno gred, dva valja pa sta z ojnicama vred dobesedno prebila blok. Sklopka in vztrajnik sta uničila notranjost menjalnika in zlomila gred ... Lastnik si je povzročil škodo, ki po izračunih presega 25 tisoč evrov, zato je velika verjetnost, da je avto postal totalka, čeprav od zunaj izgleda povsem nedotaknjen.
Vem za en primer, ko je dizel motor "ponorel", in sicer pri golfu 1, ker je lastnik nalil bistveno preveč …
Bilo bi lepo, če bi kak dober avtomehanik malce bolj podrobno obrazložil delovanje tega vozila, ker članek je tako na …
Hihihihi, a je že prvi april? Od kdaj mora biti reduktor v nevtral, če je menjalnik v nevtral. Če je …