To je skrito za zidovi tovarne v Novem mestu

Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Foto: Andrej Leban Novi renault twingo
Renault je imel v Ženevi čast med prvimi razkriti svojo najbolj vročo novost - novo generacijo twinga, ki ga bodo proizvajali v Revozu v Novem mestu. Poglejte si prve fotografije in izjave snovalcev mestnega malčka, ki z novostmi cilja na pota stare slave.
Oglej si celoten članek

Novi twingo: Poglavitni tehnični podatki:

Mere:
Dolžina: 3,59 m
Širina: 1,64 m
Višina: 1,55 m
Navpični kot vidnega polja naprej: 12,1 stopinje
Premer obračalnega kroga: 8,65 m
Medosna razdalja: 2,49 m
Prostor za kolena zadaj: 13,6 cm
Največja uporabna notranja dolžina: 2,20 m
Prostornina prtljažnika: 219 l
Skupna prostornina odlagališč: 52 l

Motorja:
SCe 70: 3-valjni, bencinski, atmosferski, prostornina 999 cm3, največja moč 70 KM, največji navor 91 Nm
TCe 90: 3-valjni, bencinski, turbopolnilnik, prostornina 898 cm3, največja moč 90 KM, največji navor 135 Nm


Foto: Andrej Leban Novi renault twingo Izjave snovalcev nove generacije twinga:

“Hoteli smo doseči, da bo prepoznaven na mah, tako podnevi kot ponoči.” Raphaël Linari, glavni oblikovalec zunanjosti

“Razporeditev tehničnih elementov, še posebno namestitev motorja zadaj, je ustvarila nova in zanimiva razmerja. Glavni izziv za oblikovalce je bila potreba, da zasnujejo homogen avtomobil, ki bi navzven kazal svojo majhnost, hkrati pa bi bil zaznan kot zelo prostoren. Zelo kratek prednji del in namestitev koles povsem v vogale znatno prispevata k takšnemu vtisu.” Kenneth Melville, direktor za oblikovanje majhnih avtomobilov (twingo, clio, captur)

“Novinec se ne navdihuje le pri izvirnem twingu, ampak tudi pri modelu renault 5. Gre za moderno interpretacijo mestnega avtomobila s poudarjeno inovativno obliko in zasnovo. Novi twingo je zabaven, igriv in barvit mestni avto. Je izjemno okreten, prostoren in neizmerno praktičen. Vzbuja silno željo, da bi se zmuznili za volan in se podali na vožnjo z njim.” Laurens van den Acker, Renaultov direktor za industrijsko oblikovanje

“Bogata dediščina modelov renault 5 in izvirnega twinga nam je bila močan navdih. S svojima edinstvenima značajema in privlačnim videzom sta nas, vsak na svoj način, vodila pri ustvarjanju oblike novega mestnega avtomobila s prekaljenim značajem, a dobro zasidranega v sedanjem času.” Kenneth Melville, direktor za oblikovanje majhnih avtomobilov (twingo, clio, captur)

“Že kar precej časa smo razmišljali o zasnovi z motorjem zadaj. Povsem drugačna izraba volumna avtomobila od oblikovalcev terja veliko poguma in ustvarjalnosti. Nova generacija je posebno inovativna in se odlikuje v tistem, kar je za mestni avto ključno: v okretnosti, preglednosti in prostornosti.” Christian Steyer, glavni inženir

“Naše poslanstvo je bilo ustvariti poživljajočo in zabavno notranjost s številnimi možnostmi za prilagajanje osebnim željam, vse do raznih odlagališč. Cilj je bil najti novo interpretacijo značilne notranjosti prvega twinga. Športen in zabaven položaj za volanom smo uredili tako, da daje občutek kokpita, ki vam vzbudi željo, da bi sedli za volan in se zapeljali naokrog.” Laurent Negroni, oblikovalec notranjosti

“Bivalni prostor ima jasno prepoznavna območja, ki so idealna za več prilagoditev osebnim željam. Oblikovan je bil za obuditev duha 'avtomobilov življenja', ki je bil dolga leta značilen za znamko in ostaja temelj dela njegovih oblikovalcev. Duh prvega twinga nam je služil kot glavni navdih pri izbiri barv in materialov. Pri pripravi smelega programa osebnih prilagoditev smo črpali tudi iz izkušenj z modeloma clio in captur.” Kenneth Melville, direktor za oblikovanje majhnih avtomobilov (twingo, clio, captur)

“Naš namen je bil, da ponovno ujamemo bistvo zabavnega in barvitega duha, ki ga je leta 1993 prinesel prvi twingo. Hkrati smo hoteli pokazati, kako se je odtlej svet majhnih Renaultovih avtomobilov razvijal naprej.” Nathalie Granger, oblikovalka za barve in materiale

“Danes je čas, da se novinec uvrsti v proces prenove Renaultovih majhnih avtomobilov. Ta prenova temelji na čutnem in toplem oblikovanju, inovacijah, ki olajšujejo vsakdan, vsestranski uporabnosti, dobrih zmogljivostih in še posebno gospodarnosti in prijetnosti. Čustva, tehnična pedantnost in izvirnost so glavne sestavine recepta, ki je privlačen za kupce, o čemer jasno pričajo izredni komercialni uspehi modelov clio in captur.” Ali Kassaï, Renaultov podpredsednik za program majhnih avtomobilov

“S tem, da smo stroške zasnove in razvoja delili z Daimlerjem, smo lahko novi twingo zasnovali z motorjem zadaj, kar je prelomna novost v tem segmentu.” Carsten Krapf, namestnik podpredsednika programa majhnih avtomobilov

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.