Kupejevski suv X6 je oblikovno močno prevetren, osvežena je tudi motorna paleta. Gre za model, ki je s svojim prihodom v prvi generaciji močno razdelil javnost, a so zaradi velikanskega prodajnega uspeha recept začeli posnemati tudi pri drugih znamkah. Tako ima danes že hude tekmece v modelih audi Q8, mercedes-benz GLE coupe ali porsche cayenne coupe.
Tretja generacija se logično tako oblikovno kot tehnično naslanja na zelo sorodni model X5. Zdi pa se, da so se tokrat oblikovalci pri mišičasti postavi še posebej potrudili pri zadku avtomobila, saj so ga želeli narediti kar najbolj sprejemljivega za širšo javnost. Oblikovna sorodnost z manjšim suv-kupejem X4 je več kot očitna.
Prebil magično mejo dveh metrov
Glede mer se je novi X6 še dodatno napihnil, tako da je sedaj dolg 4,39 metra, v širino pa je presegel mejo, zdaj meri 2,004 metra. Daljša je tudi medosna razdalja.
Prtljažnik ostaja pri 580 litrih, kar je za 65 litrov manj kot pri X5. S slednjim si deli materiale in razporeditev na armaturni plošči. Dinamični nadzor blažilnikov je standarden, na voljo pa še M bolj športno podvozje ali pa celo zračno podvozje, pri katerem se avto lahko dvigne za osem centimetrov. Med opcijami je tudi paket za off-road uporabo.
V X6 so vgrajeni vsi najnovejši hišni asistenčni sistemi, prepoznavanje kolesarjev je standardno. V prestižneža bodo za začetek vgrajevali štiri motorje z oznakami xDrive40i in M50i za bencinarja ter xDrive30d in M50d za dizla.
Premiero za javnost bo septembra na salonu v Frankfurtu.
dezurni@zurnal24.si