Po prvih fotografijah sodeč je oblika konzervativna, največje oblikovne spremembe pa letijo na bolj aerodinamičen nos, ki je manj masiven, kot pri aktualnem modelu. LED žarometi, ki bodo na voljo tudi v matrični tehnologiji, so zelo podobni tistim pri audiju TT.
Ko je postavljenih vseh sedem sedežev prostornina prtljažnika meri 295 litrov, v petesedežni konfiguaraciji 890 litrov, ko sta postavljena le prednja sedeža pa kar 2.075 litrov.
Tudi dizelsko-električni priključni hibrid
Pričakovano bodo vse različice opremljene s štirikolesnim pogonom. Pri bencinskih TFSI agregatih so porabo v povprečju zmanjšali za 28 odstotkov, pri dizelskih TDI pa za 23 odstotkov. V motorni paleti izpostavljajo 3,0-litrski TDI z 200 kilovatov moči (272 KM) in 3.0 TFSI z 245 kilovatov moči (333 KM) s pospeškom od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde (TFSI) in 6,3 sekunde (TDI). Dizelski V6 agregat po tovarniških podatkih v povprečju v kombiniranem ciklu porabi 5,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov, v zrak pa na kilometer poti izpusti 149 gramov CO2.
Najavljen je tudi SQ7 model z biturbo 3,0-litrskim šestvaljnim TDI agregatom. Najavljena je tudi e-tron različica priključnega hibrida, ki kombinira šestvaljni dizelski motor in elektromotor, s čimer bo postal prvi dizelski priključni hibrid skupine Volkswagen.