To je 200 najboljših avtov ta hip

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Letošnji veliki zmagovalec verjetno največje svetovne raziskave zadovoljstva voznikov s posameznimi avtomobili Driver Power je lexus IS, ki je po treh letih s prestola vrgel Škodo.
Oglej si celoten članek

Kar 61.000 britanskih voznikov je sodelovalo v raziskavi, ki jo vsako leto pripravlja vodilna britanska in verjetno tudi svetovna publikacija Auto Express. 

Vedno kritični Britanci namreč o svojih vozilih še zdaleč ne trosijo le "rožic," temveč radi tudi pokritizirajo stvari, ki jih motijo pri njihovih izbrancih. Dodatna posebnost je, da so precej manj obremenjeni z domačimi znamkami, kot v primeru Nemcev ali Francozev, pa čeprav so med prvo deseterico trije pogojno britanski modeli.

Driver Power 2015 je glede na zadovoljstvo njihovih lastnikov letos razvrstil 200 avtomobilov, kar je četrtino več kot lani, medtem ko so pred leti objavljali le lestvico prvih 100 modelov. V raziskavi so se morali lastniki izjasniti, kakšna je njihova splošna izkušnja z avtomobilom, kako praktičen je, ali ga je užitek voziti, se dobro sedi, je kakovostno sestavljen skupaj, kako bi ga ocenili glede na zahtevane stroške in po zanesljivosti. Pomemben vidik je bila tudi stopnja naprednosti v obliki vgrajene tehnologije. Avtomobili so razvrščeni tudi glede na razred, v katerega spadajo.

Kot so zapisali pri Auto Express, je letošnja raziskava prinesla kar nekaj presenetljivih sprememb na lestvici in premikov nekaterih modelov navzgor ali navzdol.

Prvi čistokrvni nemec šele na 15. mestu, derivati zasenčili VW

In zakaj je raziskava AutoExpressa tako različna od tistih, ki jih denimo naredijo pri nemških medijih? Verjetno predvsem v širši sliki, ki jo odražajo britanski vozniki. Si predstavljate, da bi Nemci na tretje mesto postavili hyundaija i10? Ali pa da bi prvega čistokrvnega "nemca" umestili šele na 15. mesto, kot v primeru audija Q3 pri Driver Power?

Veliki zmagovalec je letos športna premium limuzina lexus IS zadnje generacije, ki je se je kar v štirih kategorijah uvrstila med prve tri najboljše, še v petih pa končal med prvo dvajseterico. Lastniki so cenili predvsem zanesljivost in kvaliteto izdelave ter izjemno lahkoto uporabe, hibridni pogon pa konkretno niža stroške uporabe, še ugotavljajo.

  • Test lexusa IS si lahko preberete TUKAJ.

Lexus je tako s trona po treh zaporednih letih sunil znamko Škodo. Lani je kraljeval model yeti, ki letos še vedno tesno sledi na drugem mestu (med petnajsterico ima znamka še dva modela), tretji je že omenjeni hyundai i10 zadnje generacije. Na visoko četrto mesto je prišel seat leon, ki je sicer običajno v globoki senci svojega bolj prominentnega brata in najbolj prodajanega modela v Evropi VW golfa. Oba predhodnika leona in i10 sta na lestvici uvščena pri repu, kar priča o velikem preskoku, ki sta ju modela naredila v aktualni generaciji.

In kje je golf? Ta je po zadovoljstvu britanskih voznikov "šele" na 30. mestu, najbolj prodajani avto v Sloveniji renault clio je še nekaj mest zadaj. Najbolj prodajani svetovni avto ford focus? Še slabše. Med prvo deseterico pa sta kar dva "električarja", renault zoe in nissan leaf. Med športnimi modeli je najvišje BMW serija 4, med velikimi suvi pa land rover range rover. 

Razočarala je znamka Honda, nekdaj redno uvrščena med najboljše, tokrat pa precej zadaj. Njen model civic je denimo celo na repu lestvice. Tudi ford fiesta, najbolj prodajan avtomobil na Otoku, ni v ospredju.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.