Tlačilko za zrak vstavili kar v pnevmatiko

Foto: Continental
Foto: Continental
Pri Continentalu so izračunali, da kar 25 odstotkov voznikov v Evropi vozi avtomobile s premalo napolnjenimi pnevmatikami.
Oglej si celoten članek

Tekalna površina premalo napolnjenih pnevmatik ima zato večji kotalni upor, ki pripomore k večji porabi goriva in višjim izpustom ogljikovega dioksida in drugih škodljivih snovi. Tudi vožnja sama je manj varna, saj premalo napolnjene pnevmatike tekalni površini ne zagotavljajo optimalnega oprijema s cesto.

Pri Continentalu so zato predstavili pnevmatiko, ki ima vgrajeno lastno tlačilko za zrak.

Umazana resnica Pnevmatike tisočkrat bolj umazane od izpuha!

Centrifugalna črpalka

Continentalova nova pnevmatika bi lahko to težavo povsem odpravila. Pnevmatika conti C.A.R.E. namreč s tipali cotisense spremlja trenutni tlak, temperaturo in obrabo tekalne površine. Spremljanje podatkov samo po sebi ne bi bilo nič posebnega, saj to počnejo že skoraj vse pnevmatike na novih avtomobilih, če ne bi bila pnevmatika opremljena tudi s sistemom za samodejno dopolnjevanje tlaka v gumi, ki so ga pri Continentalu poimenovali pressureboost.

ADAC test S širšo gumo boste v eni situaciji izrazito na slabšem

Foto: Continental Continental conti C.A.R.E., pnevmatika, guma

V bistvu gre za centrifugalno črpalko, ki tlak v pnevmatiki poveča s pomočjo centrifugalne sile ob vrtenju kolesa, torej za delovanje ne potrebuje dragega in zapletenega električnega kompresorja, s kakršnimi so opremljena nekatera vojaška in delovna vozila. Sistem ima poleg kompresorja tudi poseben rezervoar za stisnjen zrak, ki pomaga v primeru večje izgube tlaka, ko sam kompresor naloge ne bi zmogel.

Avto Kaj poletje naredi zimskim pnevmatikam

Povezava z operaterjem

Pri Continentalu obljubljajo, da bo pnevmatika zaradi posebne oblike tekalne površine tudi precej tiha, ker bo opremljena s komunikacijskim vmesnikom, ki bo podatke operaterjem pošiljal preko vmesnika bluetooth in mobilne aplikacije, pa bo zanimiva tudi za upravitelje flot in podjetja z velikim številom vozil. Veliki operaterji bodo namreč lahko s pomočjo podatkov o pnevmatikah in vzdrževanjem pravilnega tlaka v pnevmatikah svojih vozil korenito zmanjšali stroške goriva in se izognili prezgodnji menjavi pnevmatik.

Avto Predstavljena guma, ki obnavlja tekalno plast

Foto: Continental Continental conti C.A.R.E., pnevmatika, guma

Pnevmatika conti C.A.R.E. je še vedno v preskusni fazi, vendar pri Continentalu pravijo, da ne gre za tehnologijo daljne prihodnosti, ampak je le vprašanje časa, kdaj ji bodo tudi zares lahko vgradili na serijske avtomobile. Po optimističnem scenariju bi to lahko bilo že čez dve ali tri leta, seveda pa bodo sprva na voljo za avtomobile premiumskih znamk, saj gotovo ne bodo poceni.

"Rezervistke" Najboljša nepremijska letna guma je ...

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 03:37 22. Julij 2020.

    Folk je ne bo kupoval, ker se boji sledenja zaradi osebnih podatkov kot pri aplikaciji COV 19. Vse kaže, da …

  • 10:17 20. Julij 2020.

    cena? mala malica

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.