Jens Anderesen je veteran avtomobilske industrije, doktoriral je s področja električnih vozil, dolga leta je bil visoko v poslovodstvu Volkswagna. Med drugim je bil odgovoren za razvoj Volkswagnovega programa vozil na metan (CNG). Od leta 2018 je eden od vodij strateško-svetovalne družbe Strategy Expert Group.
V intervjuju za Bussiness Insider glede razvoja mobilnosti je Andersen podal nič kaj prijetno napoved. Visoke cene električnih vozil skupaj z naraščajočimi stroški in omejitvami pri prodaji avtov na fosilna goriva bodo kmalu pripeljala do položaja, ko bodo današnji lastniki manjših avtov primorani močno spremeniti svoje potovalne navade. Kot se je izrazil, "tisti, ki danes vozijo opel corso, bodo jutri na avtobusu."
"Narejeno v Evropi" le še za bogate
Andersen je jasen: današnjega načina mobilnosti ne bomo mogli prenesti v dobo električnih vozil. Vse več ljudi, ki so bili doslej pripravljeni kupiti lasten avto, se bo v prihodnje zanašalo na predplačniške pakete, deljenju avtov in javne prevoze.
To pa bo prineslo tudi hude težave za evropsko avtomobilsko industrijo, ki ne bo mogla tekmovati s cenami kitajskih vozil. Doba dostopne mobilnosti "narejeno v Evropi" se končuje, je dejal.
Vseeno to ne pomeni, da bo evropska avtomobilska industrija zamrla. Še več, Andersen je prepričan, da bodo na področju visokih tehnologij in v premijskem segmentu družbe, kot so Audi, Porsche, BMW ali Mercedes, prevzeli primat pred Toyoto in Teslo.
Prav za slednjega je dal izredno zanimivo napoved - lovec bo postal plen. Andersen je prepričan, da bo družba Tesla kmalu prišla v last drugega avtomobilskega proizvajalca. Andersen meni, da bo to Volkswagen.
ma ja malo morgen glede na to kako seel avtomobili samu užigajo pa gorijo da jih niti pogasit ne morš …
Zato se je pa treba dokler je še čas UPRETI tem EKO TERORISTOM, narod strezni se, drugače bom o živeli …
EU politika zatira svoje prebivalstvo na fin način. Žalostno pa je, da so jim mladi s svojimi podnebnimi protesti orodje. …