Testirali smo trikolesnik Quadro QV3

Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3 Foto: Saša Despot Quadro QV3
To je motor za vse, ki nimajo izpita za motor in ga tudi ne nameravajo opravljati. Trikolesni motor se lahko vozi z izpitom B-kategorije.
Oglej si celoten članek

Eno je gotovo, trikolesnik je zelo atraktiven. Ko sem imel pred službo parkiran odličen skuter, se ni vanj nihče obregnil, testni trikolesnik pa je dobil veliko občudujočih pogledov in komplimentov.

350 kubični motor z 29 konjskimi močmi in avtomatskim menjalnikom 220 kilogramov težkemu motorju zagotavlja dobre pospeške, avtomobile boste pri speljevanju pustili daleč za sabo.

Sprednji kolesi se nagibata s pomočjo hidravličnega sistema, v primeru res ekstremnega nagiba blizu 40 stopinj bi se eno odlepilo od tal, a to je bolj teoretična možnost, na cesti se vsem, ki niso ljubitelji športne vožnje, to gotovo ne bo zgodilo. Ljubitelji športne vožnje pa si najbrž ne kupijo trikolesnika.

Foto: Saša Despot Quadro QV3

Quadra 3 ni treba postavljati na tačko, ampak ga parkiraš tako, da s posebno ročico zakleneš nagib. To lahko storiš tudi med čakanjem pred semaforjem in nog v tem primeru ni treba dajati na tla. Z zaklenjenim nagibom ni mogoče speljati, zato je strah, da ne bi mogli zaviti in bi se zaradi tega zaleteli, odveč.

Foto: Saša Despot Quadro QV3

Vse, ki bi trikolesnik radi peljali na Hrvaško, moramo opozoriti, da ga tam ni dovoljeno voziti z izpitom B kategorije.

V primerjavi s kakšnim skuterjem je Quadro 3 kar velika zverina, zaradi tretjega kolesa je širši in manj okreten, sploh če ga morate obrniti na omejenem prostoru, doda pa to tretje kolo stabilnost pri višjih hitrostih, kjer se izkaže tudi dobra zaščita pred vetrom. Dodatno kolo omogoča tudi boljši oprijem v slabih voznih razmerah.  

Foto: Saša Despot Quadro QV3

Nožna zavora je tam, ker po predpisih mora biti, da se sme tricikel voziti z izpitom B kategorije, ni pa zares uporabna. Leva zavorna ročka in nožna zavora sprožita zaviranje vseh koles, desna pa le zaviranje sprednjih koles. Prenovljeni Quadro ima tudi nastavljive zavorne ročice. 

Foto: Saša Despot Quadro QV3

Prostora pod sedežem je precej, a dve čeladi gresta pod sedež bolj na tesno. 

Foto: Saša Despot Quadro QV3

Nekaj malega tresljajev na krmilu ni motečih, prenovljena armaturna plošča je bolj pregledna, ne razumem pa, zakaj je pri avtomatskem menjalniku toliko prostora namenjenega merilcu obratov. Ogledala bi lahko bila večja in postavljena bolj spredaj.

Foto: Saša Despot Quadro QV3

V rezervoarju je prostora za dobrih 13 litrov goriva, po podatkih homologacije je poraba 4,1 litra na sto kilometrov. 

 

Cena 8.290 evrov ni nizka, a druga izbira tistih, ki nimajo izpita A kategorije, so 50-kubični skuterji, ki ne presežejo 45 kilometrov na uro. 

 

Tehnični podatki

 

DIMENZIJE

Višina 1310 mm

Dolžina 2270 mm

Medosna razdalja 1560 mm

Razdalja med prednjimi kolesi 550 mm

Naklon krmiljenja 35°

Teža (z polnim rezervoarjem) 220 Kg

Maksimalna teža vključno z motoristom, potniki in prtljago 440 Kg

 

MOTOR

Vrsta agregata 1-valjni, 4-taktni, 4 ventili

Prostornina 346 cc

Hlajenje Vodno

Moč 21,2 kW (28,9 HP) @ 7000 rpm

Navor 31,8 Nm @ 5500 rpm

Vbrizg Elektronski

Sklopka Avtomatska suha centrifugalna

Menjalnik Avtomatski CVT

Homologacija Euro 4 - L5e-A

Poraba 4,1 l/100 Km (WMTC podatki homologacije)

Emisije CO2 92 g/Km (WMTC podatki homologacije)

 

ŠASIJA

Okvir Jeklene cevi

Vzmetenje spredaj HTS™ Hydraulic Tilting System (hidravlični nagibni sistem)

Vzmetenje zadaj Dvojni nastavljiv hidravlični amortizer

Zavorni sitem Leva zavorna ročka in nožna zavora: zaviranje na vsa kolesa

Desna zavorna ročka: zaviranje na sprednji kolesi

Prednje zavore Dva ø 240 mm zavorni kolut, hidravlične zavorne čeljusti

Zadnje zavore ø 256 mm zavorni kolut, hidravlična zavorna čeljust

Kapaciteta rezervoarja 13,2 l

Sprednje pnevmatike 110/80 - 14 M/C 53P

Zadnja pnevmatika 140/70 - 15 M/C 69P

Sprednja platišča 2.75 x 14”

Zadnje platišče 3.75 x 15”

janez.zalaznik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 21:41 20. Avgust 2019.

    Če si motorist si motorist zato je bil izumljen motor ne pa neki sodobni fake motoristi na tri kolesa kot …

  • 10:16 20. Avgust 2019.

    To je nikakvo vozilo,ne vem kdo to kupi,poraba uuuuuuh preveč...

  • 09:46 20. Avgust 2019.

    OK, zgleda kot zgleda. Samo za 8k bi si pa jaz (izpit B, ne pa izpit A) raje avto omislu.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.