Eno je gotovo, trikolesnik je zelo atraktiven. Ko sem imel pred službo parkiran odličen skuter, se ni vanj nihče obregnil, testni trikolesnik pa je dobil veliko občudujočih pogledov in komplimentov.
350 kubični motor z 29 konjskimi močmi in avtomatskim menjalnikom 220 kilogramov težkemu motorju zagotavlja dobre pospeške, avtomobile boste pri speljevanju pustili daleč za sabo.
Sprednji kolesi se nagibata s pomočjo hidravličnega sistema, v primeru res ekstremnega nagiba blizu 40 stopinj bi se eno odlepilo od tal, a to je bolj teoretična možnost, na cesti se vsem, ki niso ljubitelji športne vožnje, to gotovo ne bo zgodilo. Ljubitelji športne vožnje pa si najbrž ne kupijo trikolesnika.
Quadra 3 ni treba postavljati na tačko, ampak ga parkiraš tako, da s posebno ročico zakleneš nagib. To lahko storiš tudi med čakanjem pred semaforjem in nog v tem primeru ni treba dajati na tla. Z zaklenjenim nagibom ni mogoče speljati, zato je strah, da ne bi mogli zaviti in bi se zaradi tega zaleteli, odveč.
V primerjavi s kakšnim skuterjem je Quadro 3 kar velika zverina, zaradi tretjega kolesa je širši in manj okreten, sploh če ga morate obrniti na omejenem prostoru, doda pa to tretje kolo stabilnost pri višjih hitrostih, kjer se izkaže tudi dobra zaščita pred vetrom. Dodatno kolo omogoča tudi boljši oprijem v slabih voznih razmerah.
Nožna zavora je tam, ker po predpisih mora biti, da se sme tricikel voziti z izpitom B kategorije, ni pa zares uporabna. Leva zavorna ročka in nožna zavora sprožita zaviranje vseh koles, desna pa le zaviranje sprednjih koles. Prenovljeni Quadro ima tudi nastavljive zavorne ročice.
Prostora pod sedežem je precej, a dve čeladi gresta pod sedež bolj na tesno.
Nekaj malega tresljajev na krmilu ni motečih, prenovljena armaturna plošča je bolj pregledna, ne razumem pa, zakaj je pri avtomatskem menjalniku toliko prostora namenjenega merilcu obratov. Ogledala bi lahko bila večja in postavljena bolj spredaj.
V rezervoarju je prostora za dobrih 13 litrov goriva, po podatkih homologacije je poraba 4,1 litra na sto kilometrov.
Cena 8.290 evrov ni nizka, a druga izbira tistih, ki nimajo izpita A kategorije, so 50-kubični skuterji, ki ne presežejo 45 kilometrov na uro.
Tehnični podatki
DIMENZIJE
Višina 1310 mm
Dolžina 2270 mm
Medosna razdalja 1560 mm
Razdalja med prednjimi kolesi 550 mm
Naklon krmiljenja 35°
Teža (z polnim rezervoarjem) 220 Kg
Maksimalna teža vključno z motoristom, potniki in prtljago 440 Kg
MOTOR
Vrsta agregata 1-valjni, 4-taktni, 4 ventili
Prostornina 346 cc
Hlajenje Vodno
Moč 21,2 kW (28,9 HP) @ 7000 rpm
Navor 31,8 Nm @ 5500 rpm
Vbrizg Elektronski
Sklopka Avtomatska suha centrifugalna
Menjalnik Avtomatski CVT
Homologacija Euro 4 - L5e-A
Poraba 4,1 l/100 Km (WMTC podatki homologacije)
Emisije CO2 92 g/Km (WMTC podatki homologacije)
ŠASIJA
Okvir Jeklene cevi
Vzmetenje spredaj HTS™ Hydraulic Tilting System (hidravlični nagibni sistem)
Vzmetenje zadaj Dvojni nastavljiv hidravlični amortizer
Zavorni sitem Leva zavorna ročka in nožna zavora: zaviranje na vsa kolesa
Desna zavorna ročka: zaviranje na sprednji kolesi
Prednje zavore Dva ø 240 mm zavorni kolut, hidravlične zavorne čeljusti
Zadnje zavore ø 256 mm zavorni kolut, hidravlična zavorna čeljust
Kapaciteta rezervoarja 13,2 l
Sprednje pnevmatike 110/80 - 14 M/C 53P
Zadnja pnevmatika 140/70 - 15 M/C 69P
Sprednja platišča 2.75 x 14”
Zadnje platišče 3.75 x 15”
janez.zalaznik@zurnal24.si
Če si motorist si motorist zato je bil izumljen motor ne pa neki sodobni fake motoristi na tri kolesa kot …
To je nikakvo vozilo,ne vem kdo to kupi,poraba uuuuuuh preveč...
OK, zgleda kot zgleda. Samo za 8k bi si pa jaz (izpit B, ne pa izpit A) raje avto omislu.