Quadro 3 sem imel parkiran pred hišo in znanec iz ulice me je vprašal, če je to motor, ki se ga lahko vozi z B kategorijo. Sam izpita za A-kategorijo nima in ga pri kakšnih 60 letih tudi ne namerava delati, bi pa imel motor. In takih ni malo!
Quadro 3 in njegov veliki štirikolesni brat quadro 4 imata morda istega proizvajalca, skoraj enako ime, isti sistem, ki skrbi za nagib in vzmetenje, a po voznih lastnostih nikoli ne bi rekel, da sta brata. Če štirikolesnik ponuja posebno vozno izkušnjo, je quadro 3 v motor, ki ga skladno s predpisi pač lahko vozite z vozniškim izpitom za B kategorijo.
Spredaj ima dve kolesi, katerih nagibanje in vzmetenje ureja zaščiteni hidravlični sistem HTS, zamika pri nagibu pa ni občutiti. Dve kolesi spredaj, ki se simultano nagibata, naj bi prinašal dodatno stabilnost na spolzki podlagi, česar nismo preverili v praksi, saj smo ga testirali v vročinskem valu, v katerem pa se je odlično obnesel.
Pospeški 350 kubičnega motorja s 30 konjskimi močmi so dobri, zaradi dveh koles spredaj je motor nekoliko bolj okoren le pri manevrih na mestu, ko ga je treba obrniti ali odparkirati. Je pa pri parkiranju precejšnja ugodnost, saj ga ni treba postavljati na tačko, ampak le zakleneš nagib. Tudi pri semaforju ni treba dati noge na tla, je pa treba biti malce pozoren, če si med čakanjem spremenil težišče in ob speljevanju popraviti smer vožnje. Vzvratni ogledali sta za moj okus nameščeni preveč zadaj.
Quadro 3 ima bistveno več prostora za shranjevanje kot starejši brat, saj motor ni postavljen sredinsko, ampak ob strani. Pod sedež tako lahko pospravite dve čeladi. Položaj na motorju je zelo sedeč, a ne neudoben.
Na desni strani ima Quadro 3 nožno zavoro, ki tam pač mora biti, da ga lahko vozite z izpitom za B kategorijo, a jemlje prostor za noge in ni preveč uporabna, saj je za zaviranje potrebno precej močno pritisniti. Zavori na krmilu pa sta odzivni in zanesljivi.
Glavni razlog za nakup je gotovo, da lahko Quadro 3 vozite z izpitom B kategorije, a se je treba zavedati, da boste kljub trem kolesom, ki naj bi zagotavljala več varnosti in stabilnosti, v roke in med noge dobili motor.
Tehnični podatki
Motor: enovaljni štiritaktni, tekoče hlajen
Prostornina: 346 kubičnih centimetrov
Največja moč: 21,2 kW pri 7000 obratih na minuto (dobrih ?? KM)
Največji navor: 31,8 Nm pri 5500 obratih na minuto
Poraba: 4,1 litra na sto kilometrov
Vzmetenje: HTS hidravlični nagibni sistem
Zavore: diski, spredaj dva premera 240 mm, zadaj 256
Rezervoar: 13,2 litra
Pnevmatike: sprednji 110/80 14, zadnja 140/70 15
Mere (d x v v mm): 2270 x 1310
Višina sedeža: 810 mm
Kolotek: 550 mm spredaj
Masa: 200 kg
Cena: okrog sedem tisoč evrov (osnovna cena 7.330, akcijska s kovčkom 6.999, akcijska brez kovčka 6.899).
Plus: vožnja z B kategorijo
Minus: okornost pri manevrih na mestu
janez.zalaznik@zurnal24.si
Mike 1968,popolnoma se strinjam... naredit izpit A kategorije je lepa izkušnja
Anomalija v Zakonu,ki je še ni videti konca. Trikolesnik nikoli ne more biti avto in ga ne bi smeli voziti …