Polestar je hčerinska družba Volva. Hkrati želi postati eden najresnejših globalnih izzivalcev Tesle, zato so njegovi avti le električni, a zelo športno navdahnjeni.
Pri znamki, ki jo vodi Nemec Thomas Ingenlath, donedavni glavni oblikovalec za Volvo, so te dni pojasnili nekaj podrobnosti glede aktivne in pasivne varnosti pri modelu polestar 2, ki bo v prihodnje našla pot tudi v avtomobile znamke Volvo.
Polestar 1 je bil leta 2017 maloserijski uvod mlade znamke. Šlo je za močnega športnega GT-ja s hibridnim motorjem (prek 440 kW/600 KM), ki pa zgolj na elektriko lahko pelje kar 124 km daleč.
Lani je debitiral polestar 2, prvi povsem električni avto znamke in neposredni tekmec tesle3. Gre za petvratnega "fastbacka" dolžine 4,6 metra. Poganjata ga dva elektromotorja z močjo okoli 300 kW, doseg z enim polnjenjem bo po WLTP okoli 500 kilometrov. Izdelujejo ga na Kitajskem, njegova cena se bo začela pri okoli 60 tisoč evrih.
Napovedujejo pa že polestarja 3, suva športnih zmogljivosti.
Izpostavili so posebno gradnjo in zaščito baterije, ki v primeru še tako hudega trka zmanjšuje možnost nastanka požara v avtu na minimum. To so dosegli z namenskim trdnim ščitom, ki pri trku ščiti pred prodorom koles ali drugih delov v baterijski prostor. Če že pride do trka, se v hipu prekine povezava med baterijo in avtom. Ker polestar 2 nima klasičnega motorja, so spodnji prednji del avta zasnovali tako, da nudi še izboljšano zaščito za potnike v primeru izredno hudih trkov, kot je trk ob drevo.
Polestar pri nižji hitrosti kolesarje in pešce nase opozarja z unikatnim in patentiranim zvokom (AVAS). Pri razvoju namerno niso želeli, da bi avto drugi slišali kot kakšnega robota ali prihajajočo vesoljsko ladjo.
Med zanimivimi posebnostmi polestarja 2 je nova vrsta zračne blazine, ki jo ima vgrajeno kot eden prvih avtov. Gre za serijsko notranjo blazino tako v voznikovem kot sovoznikovem sedežu, ki ščiti okončine. Prednja potnika sta odslej prvič dejansko povsem obkrožena z blazinami.
Polestar 2 kot prvi uvaja tudi novo Volvovo generacijo naprednih asistenčnih sistemov ADAS. Med drugim asistent Pilot assist zmore samodejno pospeševati, zavirati in delno zavijati do hitrosti 130 km/h. Pri tem upošteva lokacijske podatke GPS.