Napram čislanemu modelu S je marsikdo do danes že pozabil, da se je vse pričelo s povsem električnim roadsterjem, s katerim sta družba Tesla in njen ustanovitelj Elon Musk prvič opozorila nase. Ampak roadsterja v tovarni še danes izdelujejo, sedaj pa so mu vdahnili tudi svežih moči.
Potem ko je Musk v petek kar prek socialnega omrežja napovedal konkretno posodobitev in jo imenoval roadster 3.0, so sedaj že znane nekatere podrobnosti. Kot pravijo v tovarni, so v roadsterja vgradili vse ideje in izkušnje, ki so si jih pridobili v zadnjih letih z modelom S.
Novosti so izrazite na treh področjih, bateriji, aerodinamiki in kotalnemu uporu. Roadster ima odslej kar za 31 odstotkov bolj zmogljivo baterijo, ki zmore 70 kWh, shranjena pa je v istih dimenzijah, kot predhodnica. Roadster je sedaj za 15 odstotkov bolj gladek pri rezanju zraka, trdijo pri Tesli, koeficient zračnega upora se je z 0,36 zmanjšal na 0,31, predvsem po zaslugi blagih sprememb zunanjosti. Hkrati je avto odslej obut v drugačne, nizkokotalne pnevmatike, ki znižujejo upor za okoli 20 odstotkov.
Seštevek vseh pridobitev je merljiv predvsem v skupnem dosegu. V tovarni trdijo, da je mogoče z enim polnjenjem peljati celo do 50 odstotkov dlje oziroma kar 644 kilometrov (400 milj). Da javnosti ne vlečejo za nos, bodo dokazovali na začetku prihodnjega leta z vožnjo med San Franciscom in Los Angelesom.