Rivalstvo Tesle in Porscheja za najhitrejši krog na dirkališču Nürburgring traja že več let. Leta 2021 je takrat prenovljeni model S v različici plaid prvič uradno izzval Porscheja s takrat novim taycanom in postavil nov rekord med štirivratnimi električnimi avti na 7 minut 35 sekund in 579 tisočink.
Porsche se je takoj vrgel na delo in se leto kasneje vrnil na stezo s preurejenim taycanom turbo S. Teslin rekord je uspel izboljšati za dve sekundi, a so uporabili zelo poseben 'performance kit'.
Track package in navaden volan
Američani so zdaj odgovorili. Avto so opremili z novo opcijsko opremo 'track package,' ki omogoča največjo hitrost kar 322 km/h, vključene so boljše zavore, bolj lepljive Goodyearove gume in še nekaj dirkaških dodatkov. Vse skupaj so dobro unovčili, saj so rekord izboljšali kar za osem sekund.
Je pa testni voznik v avtu uporabljal klasični volan in ne odrezane različice yoke.
Nov rekord 20,8 kilometra dolgega 'Zelenega pekla' za serijske štirivratne električne limuzine je zdaj 7 minut 25 sekund in 231 tisočink. In v rokah ga ima model S, ki je imel v prvi generaciji pred desetimi leti težavo speljati že cel krog pod polnim plinom.
Teslin rekord je imel še eno posledico. Istočasno z njim so 'performance pack' nadgradnjo ponudili tudi kupcem odvisno od konfiguracije za med 15 in 20 tisoč dolarji, v kar so vključene tudi keramične zavore. A po poročanju portala Teslarati je le nekaj ur kasneje celotna zaloga športnega paketa že pošla.