Terenca s pospeškom do stotice v 4,2 sekunde

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X6 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M Foto: BMW BMW X5 M
Bavarci bodo na avtosalonu v Los Angelesu predstavili novi BMW X5 M in X6 M.
Oglej si celoten članek

Črka M pri BMW označuje ekskluzivne športne modele že od leta 1984 naprej. M ne smemo zamenjevati z ščepec bolj umirjenim programom M performance, v katerega spadata tudi modela X5 in X5. Ne, črka M pomeni več.

Moči že krepko več od 400 kilovatov

BMW X5 M in BMW X6 M sta narejena zgolj za izjemno doživetje v vožnji. Najnovejša generacija te dvojice s štirikolesnim pogonom je nadgrajena s kombinacijo zmogljivega motorja, pogonskega sklopa in podvozja.

Nadgrajena enota motorja V8 s tehnologijo M TwinPower Turbo ustvarja za 15 kilovatov (20 KM) večjo moč, ki sedaj znaša 423 kilovatov (575) KM in razvije za 70 Newton metrov večji navor, ki dosega vrednost 750 Newton metrov. Oba modela sta osnovno opremljena z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic z Drivelogic, ki ju požene iz mirovanja do 100 km/h v 4,2 sekunde. V Münchu izpostavljajo natančnosti krmiljenja in zavorne zmogljivosti, medtem ko je poraba goriva in vrednost emisij CO2 za okoli 20 odstotkov nižja kot pri predhodnikih.

Številne izboljšave za večje doživetje vožnje

Novi X5 M/X6 M sta med drugim v prid boljše aerodinamike in koeificienta zračnega upora opremljena s spremenjenim sprednjim odbijačem in večjimi odprtinami za zrak, LED luči so del serijske opreme.

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M

Dobila sta zmogljivejše zavore, modre zavorne klešče, 20-palčna aluminijasta platišča, (opcijsko so na voljo tudi 21-palčna platišča), športno podvozje je izboljšano in za 10 milimetrov spuščeno v primerjavi s klasičnima modeloma X5 in X6.

Vozniku več užitka v vožnji prinaša sistem Dynamik Performance Control, posebnost je še športni M izpušni sistem, znotraj pa bolj atraktivna potniška kabina s projekcijskim Head-Up zaslonom ...

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.