Pri Audijevem električnem novincu je pomembno predvsem tisto, kar se skriva pod lično oblikovano karoserijsko pločevino. Zasnovan je namreč na novi premijski električni platformi PPE, ki jo je Audi razvil v sodelovanju s Porschejem in bo podpirala tudi novi električni porsche macan, prav tako pa tudi nove električne modele v vseh ključnih segmentih do leta 2027.
800-voltna tehnika
Platforma, ki jo je audi Q6 e-tron dobil prvi, je zasnovana na 800-voltni tehnologiji, ki bo serijsko omogočala polnjenje celo do moči 270 kilovatov. To pomeni, da bo v optimalnih razmerah dobrih deset minut dovolj za podaljšanje dosega do 255 kilometrov. Pri Audiju so hitro polnjenje dosegli tako, da so nove litij ionske baterije, v katerih dvanajst modulov s po 180 prizmatičnimi celicami zagotavlja kapaciteto 100 kilovatnih ur in doseg do 625 kilometrov, razdelili na dva dela, ki se hkrati polnita z močjo do 135 kilovatov.
Za pogon skrbita dva elektromotorja s preferenco zadnjega pogona, ki sta za zdaj na voljo v dveh različicah moči. Osnovni audi Q6 e-tron quattro razpolaga z močjo 285 kilovatov in do 100 kilometrov na uro pospeši v 5,9 sekunde, močnejši audi SQ6 e-tron quattro pa z močjo 380 kilovatov in do 100 kilometrov na uro potrebuje le 4,3 sekunde. Gre torej za športne lastnosti, ki zahtevajo porabo od 17,0 do 19,4 kilovatne ure na 100 kilometrov. Pozneje prideta še bolj gospodarni različici z zadnjim pogonom, ena z optimiziranima učinkovitostjo in dosegom ter druga, ki bo služila kot vstopni model.
Novi koncept kokpita
Zagotavljanje učinkovite zmogljivosti je torej pomemben del koncepta novega audija Q6 e-trona, ni pa edina pomembna novost. Nova je namreč tudi elektronska arhitektura E3 1.2, ki so jo zasnovali na vgrajenem asistentu, ki sloni na umetni inteligenci, ne upravlja pa le na operacijskem sistemu Android zasnovanih sistemov, ampak zagotavlja tudi proaktivne sugestije na osnovi naučenega vedenja. Na osrednjem 14,5-palčnem zaslonu ali projekcijskem zaslonu s podporo obogatene resničnosti se pokaže celo avatar umetne inteligence.
Zaslonov sicer ne manjka, saj je, poleg osrednjega, vozniku na voljo še 11,9-palčni zaslon instrumentne plošče, posebni 10,9-palčni zaslon pa so namenili tudi sovozniku. Obogatena resničnost projekcijskega zaslona prikazuje tudi podatke, ki se vozniku navidezno prikazujejo 200 metrov pred avtomobilom. Audi Q6 e-tron je tudi popolnoma povezan, omogoča nadgradnje na daljavo. Pri Audiju dodajajo še, da gre za koncept, ki je pripravljen tudi na morebitne spremembe v prihodnosti.
Manjši brat
Ko gre za dimenzije in obliko, je audi Q6 e-tron bolj ali manj manjši brat audija Q8 e-trona. Dolg je 4,77 metra, medosna razdalja pa znaša 2,899 metra, kar mu omogoča zelo prostorno notranjost, dovolj prostora pa je tudi za 526 litrov prtljažnika, ki ga lahko povečamo na 1.529 litrov. Spredaj je na voljo še dodatni 64-litrski prtljažnik, ki pride prav predvsem za kable in druge pripomočke.
Omeniti velja tudi digitalne žaromete, ki s pomočjo 360 segmentov lahko s pomočjo posebnega algoritma vsakih 10 milisekund prikažejo novo sličico. Nova je tudi raven varnostne osvetlitve, ki lahko s komunikacijskimi lučmi pred nevarnostmi in nezgodami opozarja tudi druge udeležence prometa. Možna je tudi obširna individualizacija, saj dnevne luči omogočajo do osem samosvojih vzorcev, obširno pa je mogoče kostumizirati tudi zadnje digitalne OLED luči.
kolk cajta se je vozilo z 6 voltno napetostjo in temu ustreznimi žarnicami. pa so se naši starci lahk prpelal. …
Bliskalo se bo tudi od cene, avto ali hiša.