Maskirna folija na predstavljenem predserijskem prototipu ID.7 ni le maskirna, ampak spreminja barvo od oranžne do turkizne. Poleg tega je tudi digitalizirana, saj so po vsem avtomobilu posejane QR kode, preko katerih lahko obiskovalci sejma dostopajo do podatkov o avtomobilu.
Pr Volkswagnu pravijo, da s shemo, pod katero se zelo jasno odražajo oblike ID.7, predstavljajo tudi svojo edinstveno tehnologijo lakiranja v več plasteh, ki jim omogoča, da deli vozila zasijejo. Na predstavitveni ID.7 so nanesli kar 40 slojev laka, ki je deloma izolativen, deloma pa prevoden, da 22 ločeno upravljanim delom površine omogoča spreminjanje luminiscence, zato lahko svetijo v skladu z zvokom avdio sistema.
700 kilometrov
A za uporabnike bo bolj pomembno,, kar se skriva pod privlačno pločevino, ki sledi smernicam Volkswagnovega električnega programa ID. S skoraj pet metrov dolgo limuzino z medosno razdaljo 2,97 metra, ki zagotavlja veliko prostora v kabini, namerava namreč Volkswagen osvojiti segment električnih potovalnih limuzin in poslovnih avtomobilov, v katerem med klasičnimi avtomobili dominira passat, zato mu je namenil verodostojno tehniko. Volkswagen ID.7, ki so ga lani že napovedali s študijo ID.AERO, je zasnovan na modularni platformi za električne avtomobile MEB.
Izstopa predvsem z dosegom, saj bo s polnimi baterijami lahko prevozil do 700 kilometrov. To je veliko več kot zmorejo dosedanji električni volkswagni in bo ID.7, izpostavljajo pri Volkswagnu, naredilo privlačnega za frekventne voznike, ki na dolgih potovanjih ne želijo neprestano polniti svojega avtomobila. K povečanemu dosegu bo gotovo pripomogla tudi ugodna dinamika, saj količnik zračnega upora znaša ugodnih 0,23.
Nova zasnova notranjosti
Pri Volkswagnu pravijo tudi, da so prisluhnili uporabnikom svojih vozil, zato se ID.7 pohvali tudi novo zasnovo zaslonov, kjer izstopajo projicirni zaslon (HUD) z možnostjo obogatene resničnosti, osrednji zaslon z diagonalo kar38 centimetrov (15 palcev), osvetljeni za dotik občutljivi drsniki in nov koncept upravljanja klimatiziranja, ki je integrirano v prvo raven infotainmenta.
Klimatizacija lahko namreč voznika s ključem prepozna že, ko se ta približuje avtomobilu, in zažene hlajenje ali gretje, pametni zračnimi pa se samodejno premikajo in zrak v kratkem času porazdelijo po kabini. Potniki se lahko odločijo tudi za neposredno hlajenje in gretje njihovih teles ali posredno klimatizacijo kabine. Posebne želje pa lahko posredujejo govorno. Če voznik denimo sistemu potoži »Hey Volkswagen, imam mrzle roke«, ta vklopi gretje volana in topel zrak usmeri k rokam, in podobno.
VW ID.7 sicer ne bo le šesti predstavnik družine ID, ampak po ID.4 tudi drugi Volkswagnov svetovni električni avtomobil, saj bo na voljo na vseh celinah. To bodo pokazali tudi s predstavitvijo serijskega modela, ki bo sredi aprila uradno potekala na avtomobilskem salonu v Šanghaju, hkrati pa bodo priredili tudi posebna predstavitvena dogodka v Evropi in Severni Ameriki. Nemški Automobilwoche poroča tudi, da bodo ID.7 začeli najprej prodajati na Kitajskem, še letos malo pozneje tudi v Evropi, v ZDA pa bo prvim kupcem na voljo prihodnje leto.
Dejstvo je da se elektro avtomobili ne in ne bodo dobro prodajali. Jaz zase vem da ga ne kupim, dokler …