Pri BMW napovedujejo, da imajo v garaži že skoraj nared "najbolj razburljivo, emocionalno in zmogljivo limuzino", ki so jo kadarkoli naredili pri diviziji M. Znano je že bilo, da ga bo poganjal 4,4-litrski twin power turbo V8 motor, sedaj pa so razkrili še končno moč klasične izpeljanke - 441 kW oziroma okroglih 600 "konj." Navora bo za 700 Nm. Menjalnik bo M steptronic (dvojna sklopka, osem prestav), avto bo do 100 km/h potreboval manj kot 3,5 sekunde.
Velika novost v primerjavi s predhodnjo generacijo je serijski xDrive pogon. A naj se ljubitelji zadnjega pogona ne zgrozijo prehitro, saj bo xDrive posebej prilagojen avtomobilu te sorte. Večino časa bo deloval tako, da bosta avto gnali zadnji kolesi, prav tako pa bo voznik lahko izbiral enega izmed treh programov: 2WD, 4WD in 4WD sport - možnost drsenja skozi ovinke je torej še vedno zagotovljena, kot tudi optimalen oprijem, ko bodo v igri desetinke. Pri tem bo pomagal aktivni M zadnji diferencial, ki bo v najbolj divjih okoliščinah prerazporejal moč med obe kolesi.
Notranjost bo nadgradnja generacije G30 s pričakovanimi športnimi elementi, na volanu bosta še vedno dva gumba, namenjena konfiguraciji M programov. Obljubljajo precej izobljšan HUD zaslon.
BMW M5 bo na prodaj še letos.
Delovanje invoativnega xDrive pogona pri novem M5:
dezurni@zurnal24.si