Nemški uradniki so namreč izračunali, da bodo dodatni stroški zaradi predpisov Euro 7 veliko višji, kot pa predvidevajo v Evropski komisiji. Napovedujejo, da se bo povprečni avtomobil iz srednjega ali razkošnega razreda podražil za 400 evrov, dizelska lahka gospodarska vozila pa bodo dražja za 900 evrov.
Medij Neue Berliner Redaktionsgesselchaft je izjave ministrstva za promet povzel: "Končne cene avtomobilov za kupca bodo višje, saj bodo proizvajalci v ceno vključili dodatne razvojne stroške in morebitne prodajne popuste."
Zelo pa se bodo podražila predvsem težka gospodarska vozila. Strokovnjak z ministrstva za promet Volker Wissing pravi, da lahko v tem primeru pričakujemo zvišanje cen za 2.500 do 4.000 evrov, saj bo potrebno uporabljati nove katalizatorje in zavorne sisteme. V skrajnem primeru bo Euro 7 proizvajalce prisilil, da popolnoma opustijo ročne menjalnike in v vozila vgrajujejo le samodejne.
Te napovedi se res močno razlikujejo od napovedi Evropske komisije, ki bi rada, da Euro 7 v veljavo za osebna in lahka gospodarska vozila stopi že z letom 2025, za tovornjake in avtobuse pa leta 2027. Bruseljski uradniki so namreč izračunali, da bo povprečni osebni avtomobil ali lahko gospodarsko vozilo dražji za 120 evrov, težka gospodarska vozila pa naj bi se povprečno podražila za 2.700 evrov. Tudi v avtomobilski industriji so te navedbe vedno ocenjevali kot prenizke, vendar pa niso objavili svojih ocen.
Veliko bedakov je ze bilo v evropskem parlamentu vecjih debilov od tolratne sestave pa se ne. Edini cilj jim je …
Dražji bodo manj jih bodo prodali - osnovni zakon trga!
v Bruslju uničujejo Evropo po hitrem postopku,zavozili so do sedaj vse politike,energetsko,kmetijsko, zunanjo,okoljsko....če jih ne bo nihče zbrcal ven ,smo …