T-prime GTE bo največji suv iz Volkswagna

Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE Foto: Volkswagen VW T-prime GTE
Volkswagen koncept T-prime GTE napoveduje velikega suva in nov pristop k oblikovanju notranjosti nemškega giganta.
Oglej si celoten članek

T-prime GTE je koncept, ki ima osrednjo mesto na razstavnem salonu Volkswagna na avtosalonu v Pekingu. Koncept služi kot oblikovna in tehnološka paltforma za pogled v bližnjo prihodnost serijskih vozil iz Wolfsburga.

Koncept izkorišča koncernsko MLB modularno platformo, namenjeno večjim modelom, ki uporabljajo vzdolžno nameščene motorje in pogone. Koncept je dolg zajetnih 5,07 metra, kar je 17 centimetrov več od sedanjega touarega in celo več od phaetona. Hkrati je kar 1,7 metra visok. 

Oblikovno zavoljo proporcev, oblikovanosti in kroma izraža moč in ekskluzivnost. Notranjost je v največji meri narejena "na dotik", vse namreč deluje po konceptu "žice" (by wire). Velik del armaturne plošče obsega velikanski zaslon, ki se razteza od voznika do sredinskega dela in simbolizira "kokpit prihodnosti", ki se bo po besedah VW inženirjev pričela udejanjati že leta 2017. 

Zastavonoša novega vala VW suvov

Zanimiv pri konceptu T-primer GTE je tudi pogon. Samo ime nakazuje, da gre za kombinacijo bencinskega pogona in elektrike. T-prime je plug-in hibrid z 275 kW (375 KM) moči, kombinirane iz 2,0-litrskega TSI in električnega motorja. Litij-ionska baterija bo na hitrih polnilnicah polno pripravljena za nadaljevanje vožnje po pol ure. Najvišja hitrost koncepta je 224 km/hm pospešek pa dobrih šest sekund. 

Kdaj naj bi se T-prime GTE prelevil v serijsko vozilo, še ni jasno, bo pa zastavonoša novega vala suvov iz vrst Volkswagna, ki jo je pred kratkim že pričela nova generacija tiguana, sledil po naslednik touarega, pa tudi manjša suva, ki bosta sodila v razreda C (golf) in B (polo).

dezurni@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.