Svoboda ni bila še nikoli tako dostopna

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i
Motocikli od nekdaj predstavljajo svobodo, bodisi zato, ker omogočajo praktično gibanje v vsakodnevnem prometu, ali pa pobeg od dolgočasnega vsakdana. Nezahtevni Korejec ponuja oboje.
Oglej si celoten članek

Še pred ne tako davnimi časi je bil moped ali motocikel prvo in edino prevozno sredstvo, ki so si ga lahko nekateri privoščili. Tako je bilo tudi v povojni Angliji. A pri marsikaterem mladcu je to preraslo v nekaj več. To so bili lahki in ne pretirano zmogljivi motocikli, ki so jih mladi fantje predelovali zato, da bi bili čim hitrejši in čim bolj okretni. Tako so z njih sneli vse, kar ni bilo nujno potrebno, namestili športno nizko krmilo ter predelovali motorje in izpuhe.

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Neverjetna zgodba Neverjetna zgodba: Spačka predelal v motocikel in si rešil življenje

Tako so se počutili kot pravi dirkači, čeprav so s svojimi puščicami na dveh kolesih dirkali večinoma le od od enega lokala do drugega oziroma od café-ja do café-ja. Tako se je teh nadobudnih dirkačev in njihovih jeklenih konjičev prijelo ime café racers. Slog teh motociklov je nato postal tako priljubljen, da so jih začeli serijsko izdelovati tudi veliki proizvajalci. Med nje sodi tudi Sym z wolfom CR 300i. 

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Olje za avto Olje za avto ni primerno tudi za motocikel

Gre za nezahtevno »slečeno« dvokolo, pri katerem črki C in R v imenu označujeta pojem café racer. Kljub imenu in obliki, ki nas s kancem nostalgije poneseta v preteklost, pa wolf ni namenjen dirkanju in po naši oceni prav gotovo ne potrebuje predelav. Zahvaljujoč visokemu krmilu na njem sedimo razmeroma izravnano, kar zagotavlja udoben, a ne ravno športen položaj. Je lahek in okreten in zato kot naročen za vstop v svet resnejših motociklov. Njegov enovaljni motor se pohvali s sodobno štiriventilsko tehniko in elektronskim vbrizgom goriva. Na voljo imate 27 »konjev«, s katerimi Symov volk ni ravno eksploziven, a je dovolj poskočen za start s prvega mesta pred semaforji ter za kakšno prehitevanje.

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Užitek v tišini Askoll eS2: skuter, s katerim bi križaril po Sloveniji

Šeststopenjski menjalnik deluje gladko, zavore so povprečne, a se odkupijo s sistemom ABS, ki preprečuje sicer vedno preteči zdrs sprednjega kolesa. Z nostalgičnim slogom motocikla se povsem ujema tudi instrumentna plošča, ki poleg analognih merilnikov hitrosti in vrtljajev, ponuja še LCD zaslona za prikaz ključnih informacij, med drugim trenutno prestavo, dnevne in skupne prevožene kilometre, količino goriva in uro.

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Obrnili ploščo Eko sklad bo subvencioniral električna kolesa in skuterje

In čeprav se wolf na prvi pogled zdi namenjen le vozniku, se pod plastičnim pokrovom na zadnjem delu sedeža skriva prostor za sopotnika, kar je, seveda, nujno potrebno za morebitne izlete v dvoje. A žal se njegova prilagodljivost s tem začne in konča. Mi smo pogrešali predvsem kakšno odlagalno mesto. Pod sedežem je denimo dovolj prostora le za dokumente, za komplet prve pomoči pa je že treba najti kakšno drugo rešitev. To morate vzeti v zakup tisti, ki bi si ga morda želeli omisliti za vsakodnevno uporabo. Gre namreč za motor, ki je kompakten ter dovolj okreten tudi za mestno uporabo, denimo namesto kakšnega večjega skuterja, seveda, pod pogojem, da radi prestavljate ter da praktičnosti ne postavljate ravno na prvo mesto. Tako se boste namreč vsak dan peljali s pravim motociklom, ki ponuja sodobno tehniko in je nezahteven glede vožnje in vzdrževanja, poleg tega pa boste lahko kadarkoli zbežali med ovinke. Toda vedeti morate, da je zaradi svoje kompaktnosti namenjen predvsem voznikom, ki v višino merijo tam nekje do 180 centimetrov. Mi mu za ceno, ki z akcijskim popustom znaša le 3.800 evrov, oprostimo tudi malce premehko vzmetenje in le povprečno zmogljive zavore.

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Podatki o vozilu: (Sym wolf CR 300i) 
Motor: 278 cm3, bencinski 1-valjni 
Moč: 19,7 kW (26,8 KM) pri 8.000 vrt/min. 
Navor: 26 Nm med 6.000 vrt./min. 
Dimenzije (D x Š x V v mm): 2.030 × 800 × 1.090, medosna razdalja 1.345
Cena v evrih: 3.799

Plusi: okretnost, razmerje med ceno in dobljenim. 

Minusi: mehko vzmetenje, povprečne zavore.

Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i Foto: Saša Despot Sym wolf CR 300i

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.