Vitara sedaj pozna tudi najmodernejše trike, kako jo vzljubiti

Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara
Kuj železo, ko je vroče. In obnovi vitaro, ko je na vrhuncu.
Oglej si celoten članek

Suzuki je gotovo ena najbolj vročih znamk ta hip, tudi v tem delu Evrope. Ne verjamete?

Kratek kviz. Kateri je najbolj prodajani model fizičnim kupcem na Hrvaškem? Suzuki vitara.

Kateri je bil najbolj prodajan 4x4 fizičnim kupcem v Sloveniji leta 2017? Da, suzuki vitara. 

Leto 2015, ko je prišla na cesto aktualna četrta generacija tega malega suva, se zdi po avtomobilskem štetju že kar daleč in Suzuki se tega zaveda. K nam je tako že pripeljal prenovljeno vitaro, ki se od dosedanje razlikuje po kar nekaj pomembnih lastnostih. 

Zunaj manj ...

Oblikovno je razlik še najmanj, novinko bomo na cesti prepoznali po novih zadnjih lučeh, tisti bolj pozorni poznavalci pa spredaj tudi po novem odbijaču, maski in LED dnevnih lučeh, ki niso serijske le pri čisto prvi opremi na ceniku. Med novosti gre prišteti nova platišča in dve barvi zunanjosti.

Foto: Saša Despot Suzuki Vitara

... znotraj več ...

Osvežitev je bolj občutna znotraj, kjer je Suzuki sploh prvič uporabil mehki materijal za oblogo armaturne plošče, novo je tudi ostalo oblazinjenje, ki je pri najdražji opremi (elegance top) celo iz kombinacije alkantare.

Vitara je bogatejša še za sredinski naslon za roke in barvni zaslonček med osrednjimi merilniki. Tega v dobršni meri izkoriščajo novi asistenčni sistemi, ki vitaro po tej plati potiskajo v samo ospredje razreda: aktivni tempomat ima po novem funkcijo stop&go za zastoje, vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu pa je enostavneje zaradi opozarjanja in pomoči volana. Avto opozori tudi, če voznik preveč vijuga, novost sta asistenčni sistem za mrtve kote in za prečni promet med vzvratno vožnjo. Vitara sedaj v pomoč vozniku "bere" tudi več različic prometnih znakov. 

Foto: Saša Despot Suzuki Vitara

Večje novosti so se zgodile pri pogonu. Dizla ni več in ga ne bo. Pika. In tudi 1,6-litrski vstopni bencinski motor, ljubljenec slovenskih kupcev, je s prihodom zaostrenega okoljskega standarda vzel slovo. Nadomestil ga je 1,0-litrski turbo motor z 82 kW (111 KM), v ponudbi pa ostaja še 1,4-litrski turbo s 103 kW (140 KM). Ne glede na tip motorja je mogoče naročiti 4x4 pogon, imenovan Allgrip, in tega je po zbranih podatkih vzelo kar 80 odstotkov dosedanjih kupcev vitare. 

Vstopna cena vitare starta pri 14.950 evrih, pričakovano najbolj prodajan model 1,0 premium 4x4 pa bo stal 19.100 evrov. Močnejši motor je 1.100 evrov dražji.

Pri uvozniku so samozavestni. Vitara naj bi v naraščajočem tržnem deležu še naprej predstavljala kar polovico vseh prodanih suzukijev, oziroma krepko prek 700 na leto.

Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara Foto: Saša Despot Suzuki Vitara

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 12:22 25. Oktober 2018.

    toje edino pravilno da se folk odloća za 4wd in folk najse odloča za automatcki menjalnik to je zakon

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.