SUV, v katerem vam zastane dih

Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3 Foto: Gregor Prebil BMW X3
Zapeljali smo najhitrejši BMW-jev športni terenec z oznako X3 z vrstnim šestvaljnim turbodizelskim agregatom, velikanskim navorom in voznimi lastnostmi, primerljivimi s športnimi vozili.
Oglej si celoten članek

BMW je na račun X3 slišal kar nekaj očitkov na zmogljivost svojega mestnega športnega terenca, ki je s šetvaljnim turbodizlom hiter, a po drugi strani tudi razmeroma varčen avtomobil, na žalost pa s ceno vsaj 64 tisočakov drag kot žafran.

Za vleko prikolic

BMW X3 xDrive35d je dobra izbira za tiste, ki si ne želijo prevelikega športnega terenca, kot je X5, a bi radi vseeno za seboj suvereno vlekli večjo prikolico, ali morda čoln. Dizelski šestvaljnik, ki se hvali z velikanskim navorom – 630 Nm med 1.500 in 2.500 vrtljaji, bo to nalogo opravil suvereno in varno, zaradi štirikolesnega pogona prepreka ne bodo niti klanci, ali spolzko vozišče.

Foto: Gregor Prebil BMW X3 Z maso 1.950 kilogramov je 45 kilogramov težji od šestvaljne bencinske različice 35i. Z 230 kilovati moči, ki je na voljo pri 4.400 vrtljajih, z mesta do stotice pospeši v 5,8 sekunde (za primerjavo opel astra OPC z 280 konjskimi močmi in štirivaljni dvolitrskim motorjem pospeši od 0 do 100 km/h v 6,0 sekunde). 5,8 sekunde je le 0,1 sekunde slabše od bencinske različice in skoraj sekundo bolje od podobnega agregata 40d v modelu X5.

Odličen menjalnik, ki mu nekaj manjka

Šestvaljnik, ki prepriča tudi z glasom, nekoliko zmoti le za BMW znano tresenje motorja ob zagonu. Moč se na cesto prenaša s pomočjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika, a se mora voznik prepustiti samodejnemu pretikanju, ali pretikanju s pomočjo prestavne ročice, na žalost pa nima tudi obvolanskih naperk. Menjalnik tako v "ročnem“ kot samodejnem načinu pretika ekspresno hitro, natančno, za voznika in potnike praktično nezaznavno.

Mišic ne razkazuje

Foto: Gregor Prebil BMW X3 Na cesti na pogled ne deluje napihnjeno in mišičasto, prej umirjeno. Tisti, ki bi si želel še nekaj bahatosti, si lahko omisli M paket. Vožnja z njim je pravo nasprotje. Podvozje je dovolj čvrsto, da se suvereno spopada s hitrimi ovinki, nagibanja kljub višji oddaljenosti od tal praktično ni čutiti - tudi zaradi odličnih športnih sedežev, vozniku pa je vsak trenutek na voljo elektronika za nadzor stabilnosti vozila, ki deluje hipoma. Dobra plat vozila je, da ni pretrd in na avtocestah prav udoben. Voznik lahko s pritiskom na stikalo izbira med štirimi načini vožnje, na voljo mu je tudi stikalo ECO pro za vklop varčnega načina vožnje, ki je dosežen z zmanjševanjem odzivnosti stopalke za plin, voznik pa v vsakem trenutku s potovalnega računalnika razbere za koliko kilometrov poti je privarčeval goriva.

Nikoli pretirano žejen

V tovarni sicer zagotavljajo porabo 6,1 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov v mešanem ciklu, kar je za tako zmogljiv avtomobil vredno hvale, a to velja bolj na papirju kot v praksi. Na testu je bila poraba med sedmimi litri pri umirjeni vožnji in okoli devetimi litri pri dinamičnem načinu upravljanja z vozilom. Še vedno dober podatek za vozilo, ki brez napora doseže najvišjo hitrost 240 km/h.

Foto: Gregor Prebil BMW X3 Če za seboj ne vlečete čolna, je dovolj tudi osnovni X3 sDrive 18d, ki stane manj kot 40 tisočakov, tak, kot smo ga preizkusili mi je v osnovi dražji za 24.000 evrov in to brez dodatne opreme, ki je vozilo podražila na končnih 73.640 evrov.

Podatki o vozilu: (BMW X3 xDrive35d)
Motor: turbodizelski, šestvaljni
Prostornina: 2.993 cm3
Največja moč: 230 kW (313 KM) pri 4.400 vrtljajih
Najvišji navor: 630 Nm med 1.500 in 2.500 vrt./min.
Testna poraba: 8,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 162 g CO2/km
Zmogljivosti: 240 km/h, 5,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.648 x 1.881 x 1.661, medosna razdalja 2.810
Prtljažnik: 550/1600 litrov
Cena: 64.000/73.640 evrov (osnovni testni/z dodatno opremo)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 09:29 25. Avgust 2013.

    Letos, ko sem se peljal na morje sem ob cesti videl največ pokvarjenih BMW-jev !!! Zelo drag in zelo nezanesljiv …

  • 07:25 25. Avgust 2013.

    Iztok Turk še ni slišal za globalizacijo. BMW je res avto s kitajskimi deli.

  • 07:36 24. Avgust 2013.

    Verjetno si ga dobil zastonj, ker tako hvališ ta jajca BMW....Za ta denar si lahko kupiš avto ne pa BMW …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.