Seat ateca je srednje velik suv, s katerim španska znamka širi svojo ponudbo v najbolj prodajanem oblikovnem razredu ta hip. S 4,36 metra je za okoli decimeter krajši od renault kadjara ali nissana qashqaija, krajši je tudi od VW tiguana, s katerim si sicer deli platformo, a ima ateca bolj odsekan zadek. Temu primerno je nekoliko manjši tudi prtljažnik, čeprav 510 litrov ni niti približno malo.
Glede same oblike ateca ne prinaša nekih velikih novosti v hišni oblikovalski jezik, veliko je navezave na leona, je pa svojstvena grafika svetil. Tudi znotraj je zelo domače, v osnovni opremi je petpalčni zaslon, za doplačilo 6,5- in osempalčna. Seveda ateca povzema vse sladkorčke novodobnih modelov iz koncerna VW, vključno z različno zmogljivimi infotainmenti, asistenčnimi sistemi (med njimi tudi asistent za samodejno vožnjo v gneči), 360-stopinjski pogled kamer, pozna pa že tudi brezžično polnjenje telefonov.
Najmanjši motor je 1,0-litrski bencinski trivaljnik, 1,4-litrski TSI pa ima 110 kW (150 KM) in je sposoben ugašati dva valja.
Glavnina prodaje bo bržkone temeljila na znanih različica 1,6- in 2,0-litrskih dizlov, pri slednjem tudi v najmočnejši izpeljanki s 150 kW. 4x4 pogon bo na voljo na vseh razen najšibkejših različicah, ne manjka niti DSG menjalnik.
Ateco bodo izdelovali na istem proizvodnem traku kot naslednjo generacijo škode yeti v tovarni v Mladi Boleslavi na Češkem, med kupci pa bo v drugi polovici leta. Ateca je šele prvi izmed napovedanih treh znamkinih suvov.
Najmanjši motor je 1,0-litrski bencinski trivaljnik..............kaj boš s tem motorjem ? Morda za vožnjo po parking hiši ,pa še tam …