Sprva se je govorilo, da bo "supergolf", ki pod motornim pokrovom skriva štirivaljni dvolitrski TSI-agregat iz VW pola s svetovnega prvenstva v reliju WRC s 400 konjskimi močmi in 450 njutonmetri navora (med 2.400 in 6.000 vrtljaji), ostal le koncept, a ... Šef za raziskave in razvoj pri Volkswagnu Heinz-Jakob Neusser je za revijo Car & Driver potrdil prihod serijskega modela.
VW golf R400 moč na vsa štiri kolesa prenaša (pogon 4motion) s pomočjo dvosklopčnega menjalnika DSG. Tehta vsega 1.420 kilogramov, kar pomeni, da je razmerje mase in moči 3,55 kilograma na eno konjsko moč. Vse to je pripomoglo, da je pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro 3,9 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.
V paketu je širši body kit (razširjeni odbijači, spojlerji, pragovi, spremenjeni odbijači), črna streha, zunanja ogledala so izdelana iz ogljikovih vlaken, nova so 19-palčna aluminijasta platišča, zavorni sistem je zmogljivejši, izpušni sistem z dvema sredinsko nameščenima izpuhoma je nov, spremenjena je notranjost (alkantara, usnje, detajli iz ogljikovih vlaken, novi športni sedeži).