Avstrijci lahko za nakup navadnega ali električnega kolesa prejmejo subvencijo do višine 600 evrov, a mora kolo izpolnjevati dva pogoja. Mora biti zložljivo, njegove mere, ko je zloženo, pa ne smejo presegati 110 x 80 x 40 centimetrov.
Še en pogoj je. Subvencija na nakup kolesa je namreč del kampanje za spodbujanje uporabe javnega prevoza, s katero bi radi dnevne migrante odvrnili od uporabe osebnih avtomobilov, zato je pogoj za njeno pridobitev nakup letne »električne vozovnice«, se pravi, letne vozovnice za sredstva javnega prometa.
Zgoraj omenjene mere zloženega kolesa so zato zelo pomembne, saj tako veliko zloženo kolo avstrijske državne železnice ÖBB obravnavajo kot prtljago in za njegov prevoz ni potrebno posebno dovoljenje. Subvencija je sicer dvodelna, saj bo ministrstvo za varovanje okolja vanjo pristavilo 450 evrov, popust 150 evrov pa bo kupcu kolesa primaknila trgovina, v kateri ga bo kupil.
Subvencija za nakup zložljivega kolesa sicer ni prva »kolesarska« subvencija v naši severni sosedi. Že lani so namreč lahko Avstrijci prejeli subvencijo 900 evrov za nakup električnega tovornega kolesa. Z marcem to subvencijo zvišujejo na 1.000 evrov, vendar pod pogojem, da ne presega 50 odstotkov celotne nakupne cene kolesa. Za podjetja, mestne oblasti in klube ostaja v veljavi tudi subvencija 400 evrov za nakup največ pet električnih koles. V tem primeru subvencija ne sme preseči tretjine nakupne cene električnega kolesa.
Uporaba javnega prevoza? Na obali lahko ob konicah na postaji, ker je v avtobusu že ob prihodu preveč potnikov. Dogaja …
Nova mreža kolesarskih stez v Sloveniji si lahko ogledate v prispevku ,ki je prepogost in ogrožajo pešce kot je ta …
No, to bi lahko posnemali tudi pri nas...