Levorg - naj za začetek pojasnimo kaj ime pomeni, saj imajo Japonci povsem svojo filozofijo poimenovanj. Ime je sestavljeno iz posameznih črk zloženke LEgacy eVOlution touRinG, s čimer pojasnjuje tudi izgled. Ni klasičen karavan, pač pa naslednik legendarnega modela legacy (limuzino prodajajo le še v ZDA).
V skladu s samosvojostjo proizvajalca, ki skoraj na vse gleda drugače kot konkurenca, je levorg združil praktičnost družinskega karavana in vozne lastosti modela impreza, ki je zgodovinsko gledano sinonim za vozno dinamiko. Navsezadnje je bil narejen na temelju impreze, kar potrjujejo tudi dimenzije. Z 469 centimetri v dolžino je za 10 centimetrov krajši od zadnjega legacyja, 265 centimetrov razdalje med osema pa je toliko kot pri imprezi WRX Sti.
Kratek, a prostoren
Na zadnji klopi je hrtni del naslona možno nagibati, široka prtljažna vrata so opremljena z električnim mehanizmom, prtljažnik pa v osnovi meri 522 litrov. Pri Subaruju so v levorga vgradili povsem nov štirivaljni bokser bencinski motor z dvema turbinama in s prostornino 1,6-litra in močjo 125 kilovatov (170 KM), ki jo razvije pri 4.800 vrtljajih, medtem ko je največji navor, 250 Nm, na voljo med 1800 in 4.800 vrtljajih na minuto. Pri Subaruju pravijo, da je novi motor bolj uglajen in elastičen kot 2,5-litrski bokser motor.
Simetrični štirikolesni pogon
Levorg je opremljen s simetričnim štirikolesnim pogonom, kar pomeni, da je celotni pogonski sklop vozila, od motorja, do zadnjega diferenciala nameščen vzdolžno po sredini vozila v ravni in simetrični liniji. Vzdolžna namestitev motorja z vodoravno – nasprotno zasnovo omogoča nižje težišče celotnega vozila, zaradi krajše zasnove samega motorja, pa je težišče pomaknjeno tudi proti središču samega vozila. To pomeni dobro razmerje med stabilnostjo vozila, oprijemom štirikolesnega pogona in vozno dinamiko. Vsekolesni pogon AWD je posebej prilagojen lineartronic brezstopenjskemu menjalniku (CVT), z elektronsko programiranimi šestimi prestavami, ki je edina izbira.
Sistem ponavadi prenaša navor v razmerju 60:40 v prid prednjih koles, tipala pa neprestano nadzirajo oprijem prednjih in zadnjih koles ter hitrost vozila. Sistem po potrebi v trenutku prerazporedi navor med prednjimi in zadnjimi kolesi preko sistema prenosa z večimi ploščami (MP-T).
Levorg z osnovnim paketom opreme (free) stane 26.490 evrov, bogatejše opremljenega (sport style) pa cenijo na 30.490 evrov.