Za proizvajalce vozil v Evropi trenutno slab ekonomski položaj obeta zaprtje večjega števila tovarn, meni Arndt Ellinghorst, vodja raziskav avtomobilskega trga pri švicarskem bančnem velikanu Credit Suisse.
Zaradi velike konkurence na evropskem avtomobilskem trgu se trenutno okoli 60 odstotkov vozil proda z izgubo, pravi Ellinghorst. V Evropi je več znamk, ki med seboj tekmujejo z nizkimi cenami, piše CNBC.
Zgled v ZDA
Strokovnjak za avtomobilsko industrijo meni, da bo rezanje kapacitet proizvodnje le del odgovora na težave avtomobilske industrije. Zaradi tega je pozval Evropsko unijo, da se vključi v koordinacijo širokega rekonstruiranja avtomobilske industrije.
Ellinghorst evropskim politikom priporoča, da se ozrejo na ameriško avtomobilsko industrijo, ki se je uspela pobrati, potem ko sta General Motors in Chrysler pred tremi leti in pol podala zahtevo za stečaj in se je Obamova administracija dejavno vključila v reševanje te težave. Ameriška vlada je namreč financirala bolečo rekonstrukcijo in reorganizacijo avtomobilskih velikanov. Ukinili so 25 odstotkov kapacitet ameriške avtomobilske industrije, sektor pa je spet postal dobičkonosen.
Francozi ogorčeni nad odpuščanji
Francoski proizvajalec avtomobilov Peugeot je pred dnevi objavil, da bo moral zaradi velikih izgub zapreti eno od svojih tovarn in ukiniti osem tisoč delovnih mest. Poteza je v Franciji izzvala ostre odzive, tudi v državnem vrhu. Predsednik PSA Peugeot Citroën Phillipe Varin je dejal, da je situacija zelo resna in da je v prvi polovici leta prodaja zaradi globoke krize v evroobmočju padla za 13 odstotkov. Francoska vlada se je na novico že odzvala in izpostavila, da avtomobilskemu proizvajalcu PSA Peugeot Citroen ni pripravljena zagotoviti finančne pomoči brez določenih zavez. Pred srečanjem s prvim možem Peugeota Philippom Varinom je francoski minister za industrijo Arnaud Montebourg izrazil še nizko stopnjo zaupanja v vodstvo družbe. Francoska vlada sicer načrtuje nov podporni program za avtomobilsko industrijo, ki naj bi ga predstavila 25. julija. "Nagibamo se k obliki masovne pomoči za inovativna in čistejša vozila, hibridne in električne avtomobile," je pojasnil Montebourg.
Mislim, da J. Koreja nima tako poceni delovne sile. Pomoje je tam standard krepko boljši kot v SLO.
Si se že kdaj vprašal kako veliko tele si ? Kaj pa konkurenca iz Kitajske, Indije, Južne Koreje, Brazilija, kjer …
Potreben si strokovne pomoči (psihiatra). Ne bandi rdeči!