Peugeot je nastal še v času, ko je po Evropi lomastil Napoleon. Od takrat je v svoji 211-letni zgodovini znamka le desetkrat zamenjala svoj logotip.
Zdaj se je zgodilo enajstič, z njim pa Peugeot jasno sporoča, da so nastopili novi časi tako za znamko kot tudi kupce njihovih avtomobilov. Logotip je predstavila nova generalna direktorica Linda Jackson, kar je bil njen prvi večji javni dogodek po prevzemu funkcije.
Logotip ima po novem obliko ščita. V njegovem središču je kakopak še vedno levji samec, vendar pa se po novem vse osredinja na njegovo glavo. Nekoliko starejši ali pa bolje podučeni boste vedeli, da je Peugeot precej podoben logotip enkrat že imel pred okoli 60 leti, pred časom pa so ga oživeli z markantnim retro konceptom EV.
Tako kot pri konkurentih se tudi pri Peugeotu poslavljajo od nekoč modnega 3D oblikovanja, logotip je ploščat. Na njem so izraženi levji čekani, prav tako njegova gosta griva. Nad glavo je znamkin napis, ki sedaj uporablja precej ožji tip pisave.
Pri znamki pravijo, da so želeli ustvariti preprost in brezčasen logotip, ki je v svoji izraznosti hkrati multikulturen.
Prvi avto z novim logotipom bo nova generacija 308, ki bo tudi prvi model, predstavljen znotraj novega koncerna Stellantis. V njem bo imela znamka Peugeot bolj premijsko vlogo, kot jo je bila deležna doslej.
V časih nove stvarnosti omejevanja svobode gibanja se bodo pri Peugeotu še posebej posvetili tudi izkušnji spletnega mesta, ki naj bi obiskovalcem dopuščala ogromno svobode pri raziskovanju in konfiguriranju znamkinih vozil.