Pri Renaultu so uradno napovedali povsem nov dizelski motor, ki ga bo ob prenovi najprej dobila družina megana. Gre za 1,7-litrski motor dCi 150 EDC, s katerim pri Renaultu lovijo kar nekaj muh z eno potezo. Kot kaže oznaka, je motor glede na prostornino nadpovprečno močan, saj zmore kar 110 kilovatov. Navora ima skupaj na zalogi 340 Nm, do polnega izraza pride pri 1.750 vrtljajih motorja. Motorju je v pomoč dvosklopčni menjalnik, ki so ga tehniki dodatno prilagodili zmogljivostim agregata.
Pri Renaultu trdijo, da je kombinirana poraba takšne kombinacije po WLTP ciklu le 4,7 litra na 100 kilometrov. Izpusti tako pri kombilimuzini kot karavanu znašajo 124 gramov CO2 na kilometer.
Za primerjavo, megane prejšnje, 3. generacije, je imel kot različica GT v ponudbi motor dCi 165 s 118 kilovati moči. Imel je dva litra prostornine in 380 Nm navora,ki pa jih je dosegel šele pri 2.000 vrtlljajih. Skupna poraba po precej bolj milem NEDC testu je pri starem motorju znašala 5,7 litra, v zrak je izpustil 150 gramov CO2.
dezurni@zurnal24.si
Sem na renaultu 20 let,pa mi še na misel ne pride bilo katera druga znamka.Da o Nemcih ne izgubljam besed.
Milan,nisi bral da so ugotovili v Nemčiji da dizli man zastrupljajo od bencinarjev,mal ber preden sodiš.....
fotrova laguna 2.0 dci , letnik 2008 , 480000 prevoženih brez problema