Srbi se znajo bolje promovirati kot mi

Foto: Reuters
Foto: Reuters
Srbija se je na avtomobilskem salonu v Ženevi spet vpisala na svetovni avtomobilski zemljevid. Tako je poudaril srbski premier Boris Tadić, ki je na salonu razkril novi fiat 500 L, ki ga bodo proizvajali v Kragujevcu. V Ženevi pa naj bi Srbi sklenili že nove posle. Slovensko vodstvo te priložnosti pred dvema letoma ni znalo izkoristiti.
Oglej si celoten članek

V nekdanji tovarni v Kragujevcu, znani po jugih, fičih in drugih modelih znamke Zastava, bo od julija naprej s proizvodnih trakov prihajal novi Fiatov model 500 L, ki ga bodo izvažali tudi v ZDA.

Na premieri v Ženevi ga je razkril sam srbski premier Boris Tadić, ki je svetu naznanil, da v Srbiji še vedno znajo izdelovati avtomobile, in to za globalni trg, tudi Ameriko. Res je, da je avtomobil namenjen izvozu in bo na srbskih cestah le redkost, a so ga takoj vzeli za svojega, podobno kot mi izdelke iz Revoza.

Tadić je priložnost izkoristil za odlično reklamo za Srbijo, a mu njegovi nasprotniki očitajo, da je to le predvolilna kampanja pred bližajočimi se volitvami, saj se je v Ženevo s posebnim čarterjem na tuje stroške podalo kar 50 novinarjev. V Srbiji mu nekateri očitajo, da Angele Merkel na Volkswagnovem razstavnem prostoru niso videli.

Z našega vidika zadnje niti ni pomembno, lahko pa potegnemo vzporednice izpred dveh let, ko je Renault prav tako v Ženevi predstavil novi model wind, ki ga izdelujejo le v Novem mestu. Takrat smo novinarji slovenske predstavnike oblasti na razstavnem prostoru čakali zaman. Prav takrat je takratni belgijski premier Yves Leterme na istem salonu razkril model A1, ki ga proizvajajo v Belgiji, nemška Kanclerka Angela Merkel pa praktično vsakič v Frankfurtu uradno odpre avtomobilski salon.

Srbija bo s Fiatovim 500 L ustvarila za eno šestino svojega izvoza, novinec pa v Srbiji zagotavlja okoli 3.500 delavnih mest. "Če bi imeli 10 takih primerov, bi bili stabilna država," je ob predstavitvi dodal Tadić, ki je imel s seboj močno gospodarsko delegacijo, ki naj bi v Ženevi že navezala stike s proizvajalci v avtomobilski industriji iz Južne Koreje, Japonske, Italije in Nemčije.

Zakaj tega nismo pred dvema letoma izkoristili mi? Pahor se je takrat udeležil zgolj predstavitve v Novem mestu in se na kratko popeljal z windom, a možje, ki odločajo o vsem, so vedno na kupu zbrani v Ženevi.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 14:39 9. November 2012.

    srbije v bodočnosti ni več...naj se veselijo še par desetletij!! pustimo jim nekaj človekovih pravic da dokažemo da smo bolj …

  • t16
    22:51 10. Marec 2012.

    aja in kaj je bilo tako slabega?

  • 19:44 10. Marec 2012.

    TADIČ: "V Srbiji še vedno znajo izdelovati avtomobile"... aja nekaj časa ste jih sestavljali in to hudičevo slabo, izdelovali jih …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.