Med blago prenovo največjega VW-jevega suva so Nemci malce dodelali prednji in zadnji del avtomobila, dobil je nove bi-ksenonske žaromete spredaj ter drugačne LED svetila zadaj. Nekaj je tudi več izbire pri barvah in platiščih.
Znotraj so se oblikovalci največ ukvarjali z gumbi, namesto rdeče svetlobe odslej sveti bela, več je izbire pri oblazinjenju. Ker v Evropi kar 90 odstotkov kupcev kupi eno od dveh različic 3,0 TDI motorja, je jasno, da so šestvaljnikoma dajali največ pozornosti in jima dodatno ukrotili porabo ter emisije, hkrati je dodana funkcija "jadranja", ko serijski osemstopenjski menjalnik v času, ko motor med vožnjo ni obremenjen, odklopi povezavo in s tem dodatno niža porabo. Nekaj dodatnega dela je bilo narejenega še na podvozju, opcijsko zračno vzmetenje lahko avto dvigne celo 30 cm nad tlemi.
V Slovenijo bo prenovkljeni touareg zapeljal že to jesen.