Novi BMW M2 s svojo prepoznavnostjo sledi tradiciji legendarnega BMW 2002 Turbo in BMW M1 Coupé. Združuje atletski videz, ki smoga spoznali že pri klasični seriji 2 z izjemno močnimi sorazmerji kupeja in prepoznavnimi oblikovnimi potezami M divizije. Dolžina in širina vozila ter širina njegove kolotečine so se v primerjavi s predhodnikom opazno povečale, medtem ko je novinec nekoliko nižji. M2 je dobrih 21 centimetrov krajši od modelov BMW M4 Coupé in ima tudi 110 milimetrov krajšo medosno razdaljo.
Razlike v primerjavi t BMW serije 2 coupé so, da ima velika ledvička BMW okvirja vodoravne prečke. Spodnja odprtina za dovod hladnega zraka je v M značilni tridelni zasnovi s skoraj pravokotnimi obrisi. Boki in blatniki so bolj mišičaste oblike. Na zadku je vpadljiv spojler, na pokrovu prtljažnika pa ima navpično razporejene odsevnike. Purizem so zagotovili z vložkom difuzorja v podaljšanem zadnjem odbijaču, oba para zaključkov izpušnih cevi pa sta z zunanjih robov prestavljena proti sredini. M poseben izpušni sistem z električno krmiljenimi loputami proizvaja čustveno bogato zvočno kuliso.Opcijsko je na voljo streha iz katbona, ki zmanjša maso vozila za okoli šest kilogramov.
Veliko moči tudi v visokih vrtljajih
Srce vozila je trilitrski vrstni šestvaljnik s tehnologijo M TwinPower Turbo, ki je zasnovan za obratovanje pri visoki vrtilni frekvenci. Največja moč 338 kW (460 KM) za 66 kW (90 KM) presega moč osnovnega agregata pri predhodniku. Pri BMW izpostavljajo takojšnji odziv in linearen razvoj moči v zgornje območje vrtljajev motorja. Največji navor je 550 Nm, največja vrtilna frekvenca motorja pa 7200 vrt./min. Pospešek z mesta do 100 km/h je 4,1 sekunde.
Standardno se moč prenaša na zadnji kolesni par prek osemstopenjskega menjalnika M Steptronic s sistemom Drivelogic. Možni so trije načini pretikanja in sicer z novo prestavno ročico M zasnoce, obvolanskim vzvodom za ročno menjavanje prestav, za klasično izkušnjo visoke zmogljivosti je na voljo opcijski ročni šeststopenjski menjalnik z asistentom za pretikanje, ki ga je mogoče deaktivirati. Standardno je na voljo tudi aktivni M diferencial na zadnji premi.
Vozilu igrivost zagotavljajo tudi proporci, kompaktne mere, kratke medosne razdalje, odlična vzdolžna in torzijska togost, h kateri pripomorejo tudi M posebni stabilizatorji, in skoraj popolna razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50. Nastavitev podvozja je bila natančno umerjena na severni pentlji Nürburgringa. Ne manjka niti prilagodljivo M podvozje z elektronsko krmiljenimi blažilniki in M Servotronic s spremenljivim prestavnim razmerjem krmiljenja, ki sta del standardne opreme.
Zavore M Compound so opremljene z nepremičnimi zavornimi sedli s šestimi bati spredaj in plavajočimi zavornimi sedli z enim batom zadaj. Integriran zavorni sistem pa prinaša dve nastavitvi odziva pojemka in občutka zavornega pedala.
Dinamični nadzor stabilnosti (DSC) vključuje M Dynamic Mode in omejevalnik zdrsa pogonskih koles. Standardna specifikacija M Drive Professional zajema M Traction Control, ki omogoča, da se delovanje funkcije omejevalnika zdrsa pogonskih koles prilagaja v desetih stopnjah.
Vozniku je na dosegu roke gum Setup za neposredni dostop do nastavitev za motor, podvozje, krmilni mehanizem, zavorni sistem, M Traction Control in asistenta za pretikanje. Z M gumboma na volanu je mogoče priklicati dve individualno sestavljeni možnosti celotne nastavitve. Standardni sta tudi funkciji M Drift Analyser in M Laptimer.
Tudi M2 digitaliziran
Zasnova kokpita je osredotočena na voznika. BMW iDrive najnovejše generacije temelji na operacijskem sistemu BMW različice 8. BMW Intelligent Personal Assistant in že znani ukrivljeni zaslon BMW predstavljata popolnoma digitalni sklop prikazovalnikov. Pomembni podatki o vožnji, vključno s prestavnimi lučkami, imajo novo grafično postavitev na 12,3-palčnem informacijskem zaslonu. M posebne pripomočke za nastavitev vozila in stanje pnevmatik je mogoče dodati na pozdravni zaslon 14,9-palčnega nadzornega prikazovalnika. M posebni odčitki so projicirani tudi na opcijskem projektorju BMW Head-Up.
Standardna športna sprednja sedeža imata nov videz, prilagojen modelu. Opcijsko sta na voljo tudi ekskluzivna sprednja sedeža M Sport z vgrajenima naslonoma za glavo in perforiranimi površinami z oblazinjenjem iz posebnega usnja, prilagojena uporabi na dirkališču, ki prihranita 10,8 kg pri skupni masi vozila.
Standardna specifikacija opreme vključuje avtomatsko klimatsko napravo s tripodročnim upravljanjem, BMW Live Cockpit Plus z navigacijskim sistemom v oblaku BMW Maps, ambientalno razsvetljavo in Hi-Fi ozvočenje. Steklena sončna streha z drsno in nagibno funkcijo ter sistem za prostorski zvok Harman Kardon sta na voljo na seznamu opcij.
Novi M2 ima veliko obsežnejši nabor sistemov za avtomatizirano vožnjo in parkiranje v primerjavi s predhodnikom. Opozorilo pred čelnim trkom, opozorilo za zapustitev voznega pasu, prikaz omejitve hitrosti s prepovedjo prehitevanja in nadzor razdalje pri parkiranju so nameščeni standardno. Opcije, ki so na voljo, vključujejo aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go, Driving Assistant in parkirnega asistenta z asistentom pri vzvratni vožnji.
Novi model se bo proizvajal skupaj z BMW serije 2 Coupé v tovarni BMW Group San Luis Potosi v Mehiki. Svetovna prodaja naj bi stekla aprila 2023.