Časi so se od takrat spremenili in primerno drugačen je tudi CR-Z. Športno poslanstvo namreč združujemz ekološko noto. Bencinskemu motorju je v pomoč 10 kilovatni električni, ki znižuje porabo, žal pa v nobenem primeru ne omogoča vožnjo zgolj na elektriko. Tudi cenovno pa je nad športno konkurenco tega velikostnega razreda, kar ga naredi manj zanimivega za nakup.
Športno-ekološki dizaj
CR-Z je ohranil izročila predhodnega CR-X, ki je sicer v dvosedni različici veljal za izrazito športnega vključno z nizkim sedenjem in šprtno nasajenostjo na kolesa večjih diimenzij. Je pa v sedanjem primeru zaradi doseganja čim nižjih emisij obliko narekovala aerodinamičnost, ki botruje k manj skladno oblikovanmeu boku vozila in njegovemu zadku. Če je spredaj motorni pokrov zelo nizek, lučiu pa agresivne in všečne tega ne moremo trditi za bok, ki malce nasilno raste (bočna linija) proti zadku. Znotraj se to izkaže v zelo slabi preglednosti, za katero je odgovorno tudi deljeno zadnje steklo brez brisalnika. Zadek je športno odsekan, a manj skladen oblikovalci so uporabili trik s satovjem, ki pa ga je premalo, da bi CR-Z deloval agresivno.
Že v osnovi veliko opreme, prostora manj
Boljša zgodba se piše v notranjosti, a ne ko je govora o prostornosti. Na prednjih sedežih se sedi dobro, čeprav zelo nizko, v drugi vrsti je prosatora zgolj za kakšnonakupovlano vrečko ali otroke, kako malo prostora je pa priča že pdatek, da tudi proizvajalec na tem mestu odsvetuje sedenje osebam večjim od metra in pol. Materiali in izdelava sta dobra, ergonomija na določenih mestih še vedno malce samosvoja in vprašljiva. Postavitev stopalk in oddaljenost prestavne ročice je izrazito športna, v prtljažniku je prostora za 233 do naječ 401 liter ob podrtih sedežih in če štejemo še prostor pod dvojnim dnom. Glede opreme se kupcem že v osnovi dobro piše, na voljo so trije paketi opreme, že osnovni pa pomeni avotmatsko klimo, osem varnostnih blazin in ESC in LEd diode pri prednjih in zadnjih lučeh, ne pa tudi lita platišč, ki so serijska od paketa GT dalje. Ta k mizi prinese še tempomat, senzor za dež, parkirna pomagala, panoramska streha, set za prostoročno telefoniranje in usnjeno notranjost. GT plus je obgatejši še za navigacijo, na seznamu doplačil za vse različice pa najdemo tudi športni paket.
Pogon z bolj športno kot ekološko noto
Bistvo se skirva pod motornim pokrovom kjer najdemo 1,5 litrski i-VTEC bencinski motor,ki razvije 80 kilovatov, električni motor, ki se nahaja med njim in menjalnikom pa zmore 10 kilovatov in še pomembneje 78 Nm navora od 0 do 1.500 vrtljajev. SKupaj zmoreta 84 kilovatov in 145 Nm navora, kar zadostuje za končnih 200 kilometrov na uro in 9,9 sekund od 0 - 100 km/h. Posebnost vzporedenga hibridnega sistema IMA, podobnega poznamo tudi že iz insight in civic hybrida je da ta po potrebi asistira bencinskemu motorji pri pospeševanju in v nobenem režimu ne omogoča vožnjo zgolj na elektriko. Novost pa predstavlja tudi menjalnik, ki je prvič ročni in ne CVT brezstoipenjski kot pri konkurenci.Voznik ima na voljo tudi tri režime delovanja hibridneha sklopa, kateremu delovanje narekuje s stikali na armaturki, v eco režimu je poudarek na ekonomičnosti pri športnem režimu pa CPE enota prilagodi delovanje volnaskega sistema in odzivnost motorja. Takrat se merilniki tudi obarvajo rdeče, drugače pa so modro (normal) ali zeleno obarvani (v režimu eko). Tovarna obljublja kombinirano porabo v višini petih litrov in 117 gramov emisij CO2. Po nekaj prvih prevoženih kilometrih pa se temu podatku nismo niti približali, saj se je naša poraba gibala med sedem in pol in osmimi litri. Lega na cesti je nadpovprečno dobra, enako velja za vodljivost, menjalnik se ne brani niti športnega ravnanja. Zavore z težo avtomobila nimajo preglavic in dobro opralvjajo nalogo.
Cene za CR-Z se pričnejo pri 22.990 evrih za paket sport, ki pa v prodajo ne bo prišel prej jesenjo. Prvi kupci se bodo tako morlai zadovoljiti z bolje oprmeljenim GT, ki pa stane najmanj 25.990 evrov. Še tri tisočake višje pa je GT plus.