Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Vse to govori v prid večjega udobja, želi pa biti tudi bolj prestižen, zato so ga bolje izolirali, mu dodali cel kup tehnike, boljše materiale.
Po dizajnu nadaljuje dokaj agresiven oblikovalski pristop ekipe, zbrane okoli Petra Schreyjerja, z značilnim prednjim delom, ki ga pri znamki imenujejo "tigrov nos". Ozka svetila so zategnjena daleč nazaj, streha pada proti zadku, ki ga krasi serijski spojler nad prtljažnimi vrati
Manj hrupen, bolj udoben
Notranji arhitekti so osrednje mesto na "plavajoče" zasnovani armaturni plošči namenili velikemu in preglednemu zaslonu. Premium vtis naj bi zagotovili z detajli, kot je uporabniški vmesnik, ki je videti kot švicarska ura. Notranjost je lahko dvobarva, opcijsko je na voljo rjavo ali svetlo sivo usnjeno oblazinjenje.
Veliko nove tehnike
Za slovenski trg so predvideli en turbodizelski motor in sicer 2,2-litrski motor z 147 kilovatov moči (197 KM), šeststopenjski samodejni menjlanik in štirikolesni pogon ter bogato opremo (EX exclusive). Ta med drugim prinaša številne elektronske sisteme za varnost, led luči spredaj, senzor za dež, ksenonske žaromete s pralnimi šobami, sistem za opozarjanje na nenamerno spreminjanje voznega pasu, 360-stopinjski pogled, sistem odrositve vetrobranskega stekla, avtomatsko nastavitev podvozja, zaznavo mrtvega kota s prikazovalnikom v vzvratnem ogledalu, samodejno prepoznavanje prometnih znakov ...
Tako opremljen sorento stane 54.900 evrov.
Verjamem, da marsikoga boli primerjava Kia-BMW. Čas pač teče in nekatere znamke so v zadnjih nekaj letih naredile zelo velike …
Ti to resno? bmw in kio primerjat? Ze na pogled so materijali in izdelava in kvaliteta sestavljanja pri bmw 100x …
Na prvi pogled se morda res zdi malce drag, a ko pregledaš cenike z enakimi opcijami pri nemških konkurentih, je …