Sorento je preskočil dve stopnici

Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento Foto: Saša Despot Kia sorento
Tretji sorento se je predstavil slovenskim novinarjem. Pri Kii so prepričani, da je v primerjavi s predhodnikom kakovost materialov boljša za dve stopnički, na voljo je tudi s štirikolesnim pogonom. Na ceniku tržijo le en dizelski motor z eno opremo, možno pa je naročiti tudi bencinarja.
Oglej si celoten članek

Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Vse to govori v prid večjega udobja, želi pa biti tudi bolj prestižen, zato so ga bolje izolirali, mu dodali cel kup tehnike, boljše materiale.

Po dizajnu nadaljuje dokaj agresiven oblikovalski pristop ekipe, zbrane okoli Petra Schreyjerja, z značilnim prednjim delom, ki ga pri znamki imenujejo "tigrov nos". Ozka svetila so zategnjena daleč nazaj, streha pada proti zadku, ki ga krasi serijski spojler nad prtljažnimi vrati

Manj hrupen, bolj udoben

Foto: Saša Despot Kia sorento Kia se je soočila s kritikami o hrupnosti in čvrstosti starega sorenta. Obljubljajo, da je novinec z novo kabino, za katero so uporabili dvakrat toliko okrepljenega jekla kot pri predhodniku, za 14 odstotkov bolj čvrst in zato varnejši, na daljših poteh pa zaradi ojačanih nosilcev tišji in udobnejši. Hrup v potniški kabini zmanjšuje za 29 odstotkov debelejša armaturna plošča, vibracije zmanjšujejo spremenjeni nosilci pogonskega agregata.

Notranji arhitekti so osrednje mesto na "plavajoče" zasnovani armaturni plošči namenili velikemu in preglednemu zaslonu. Premium vtis naj bi zagotovili z detajli, kot je uporabniški vmesnik, ki je videti kot švicarska ura. Notranjost je lahko dvobarva, opcijsko je na voljo rjavo ali svetlo sivo usnjeno oblazinjenje.

Foto: Saša Despot Kia sorento

Veliko nove tehnike

Foto: Saša Despot Kia sorento Na voljo je s petimi ali sedmimi sedeži, tretjo vrsto je mogoče daljinsko podreti. Med novimi naprednimi tehnologijami pri Kii izpostavljajo 360-stopinjski prikaz dogajanja okoli vozila, tudi s ptičje perspektive, kar zagotavljajo na vozilo nameščene štiri kamere. Prtljažna vrata se lahko odpirajo s pomočjo elektrike ali migljajem noge pod zadnji odbijač, na seznamu varnostnih asistenčnih pripomočkov je med drugim prilagodljivi pametni tempomat.

Za slovenski trg so predvideli en turbodizelski motor in sicer 2,2-litrski motor z 147 kilovatov moči (197 KM), šeststopenjski samodejni menjlanik in štirikolesni pogon ter bogato opremo (EX exclusive). Ta med drugim prinaša številne elektronske sisteme za varnost, led luči spredaj, senzor za dež, ksenonske žaromete s pralnimi šobami, sistem za opozarjanje na nenamerno spreminjanje voznega pasu, 360-stopinjski pogled, sistem odrositve vetrobranskega stekla, avtomatsko nastavitev podvozja, zaznavo mrtvega kota s prikazovalnikom v vzvratnem ogledalu, samodejno prepoznavanje prometnih znakov ...

Tako opremljen sorento stane 54.900 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 21:17 21. April 2015.

    Verjamem, da marsikoga boli primerjava Kia-BMW. Čas pač teče in nekatere znamke so v zadnjih nekaj letih naredile zelo velike …

  • 20:42 19. April 2015.

    Ti to resno? bmw in kio primerjat? Ze na pogled so materijali in izdelava in kvaliteta sestavljanja pri bmw 100x …

  • 17:03 19. April 2015.

    Na prvi pogled se morda res zdi malce drag, a ko pregledaš cenike z enakimi opcijami pri nemških konkurentih, je …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.