Kot bi lahko pričakovali od elektronskega konglomerata, je sony vision-S popolnoma električni avtomobil, ki predstavlja predvsem tisto, v čimer je japonsko podjetje najbolj uspešno, pa naj gre za infozabavne sisteme, tipala, kamere, zaslone in podobno.
33 tipal
V notranjosti in zunanjosti je študija opremljena kar s 33 različnimi tipali, poleg tega pa tudi z vrsto zaslonov, 360-stopinjskim zvočnim sistemom in sistemom za popolno povezljivost, ki je neprestano na voljo. Komponent avtomobila sicer niso razvili samo pri Sonyju, ampak prihajajo tudi od drugih igralcev na tem področju, kakršni so BlackBerry, Bosch, Nvidia, Continental, Qualcomm in ZF.
V notranjosti avtomobila dominira širok zaslon, ki se, podobno kot pri nekaterih že videnih avtomobilih drugih znamk, razteza čez vso armaturno ploščo, kar očitno postaja trend pri razvoju električnih avtomobilov prihodnosti.
Platforma prihaja iz Magne
Tudi popolnoma nova tehnična platforma z baterijskim električnim pogonom ni prišla iz Sonyja, ampak je produkt Magne. Zanjo sicer pri Sonyju pravijo, da bo poleg športne limuzine, kakršna je študija vision-S, lahko služila tudi za osnovo drugih vrst avtomobilov, med katerimi bodo tudi športni terenci. Limuzina je opremljena z dvema 200-kilovatnima elektromotorjema, s katerima 100 kilometrov na uro doseže v vsega 4,8 sekunde, pospeševanje pa naj bi se ustavilo pri 240 kilometrih na uro.
Prihaja tudi serijski avtomobil sony?
Kot je na predstavitvi študije povedal Sonyjev direktor Kenichiro Yoshida, študija predstavlja njihov prispevek prihodnji mobilnosti, vendar pa ni povedal, če nameravajo na osnovi študije razviti tudi serijski avtomobil ali pa bo ostala le referenčni primer tega, kar omogoča sodobna elektronika.
Zanimivo je tudi vprašanje, če se bo avtomobil pojavil vsaj na dirkaški platformi Gran Turismo, saj je Sony na isti tiskovni konferenci predstavil tudi logo novega PlayStationa 5.