Hibridi in priključni hibridi so le stranski igralec na trgu vozil. Proizvajalci avtomobilov jih uporabljajo predvsem za zmanjšanje skupnih emisij v svoji modelni paleti novih avtomobilov. Zanimanje za to vrsto pogona ni dovolj veliko, analitiki v avtomobilski industriji pa ne pričakujejo, da se bo v prihodnje kaj spremenilo.
Po letu 2030 bo več kot polovica prodanih avtomobilov verjetno delovala na elektriko, večina drugih pa bo uporabljala motorje z notranjim zgorevanjem, predvidevajo v avtomobilski industriji.
Dvom v uspeh priklopnih hibridov delijo tudi številni vozniki, predvsem na račun počasnega polnjenja, majhnega električnega dosega, in veliko porabo goriva pri vožnji, ko je baterija prazna in glavno vlogo prevzame motor z notranjim zgorevanjem. Kar zadeva blage hibride, za pogon uporabljajo le motorje z notranjim zgorevanjem in zato ne morejo biti prehodni člen na poti v elektromobilnost.
Takojšen STOP
Skepticizem potrjuje nepričakovana odločitev Daimlerja, ki vključuje tudi znamko Mercedes-Benz. Odločili so se, da takoj zaključijo razvoj hibridnih in priključnih hibridnih avtomobilov.
Daimler vidi prihodnost hibridov kot posrednikov pri prehodu na baterijske električne avtomobile. "V prihodnosti ne načrtujemo nobenega novega razvoja," je dejal vodja razvoja Markus Schäfer na IAA v Münchnu. "Vanje smo vlagali in zdaj žanjemo sadove njihovega dosedanjega razvoja," je dodal. Po njegovem mnenju pa hibridna tehnologija v vozilih pomeni predvsem zvišanje njihove cene ter razvojnih in proizvodnih stroškov. Zato se bo Daimler v prihodnje osredotočal le na razvoj baterijskih električnih avtomobilov. In to zdaj dejansko počne.
Mercedes je v Münchnu predstavil model višjega srednjega razreda EQE, električnega derivata novega razreda E, ki bo predstavljen prihodnje leto. Po kompaktnih modelih EQA, EQB, EQC in luksuzni limuzini EQS je to peti popolnoma električni avto znamke Mercedes in modelske linije EQ.