Avtomobilski salon v Frankfurtu (IAA) je desetletja veljal za utrdbo nemške avtomobilske industrije. A že med salonom, ko so se zvrstili številni protesti okoljevarstvenikov, da naj avtomobilski proizvajalci zmanjšajo škodljive emisije svojih vozil, župan Frankfurta je dal pred salonom jasno vedeti, da morajo v mestih vladati vlaki in avtobusi in ne avtomobili, so se pokazale vrzeli in smiselnost organizacije tovrstnih salonov, ki zadnja leta doživljajo veliko krizo.
Tudi v Frankfurtu so se letos soočili s številnimi odpovedmi avtomobilskih razstavljavcev. Samevali so razstavni prostori, kjer so včasih razstavljali Toyota, Renault, Peugeot, Nissan, Fiat, Ferrari in še številne druge največje svetovne znamke. Avtomobilski proizvajalci, ki so se v Frankfurtu pojavili, so se trudili v ospredje postaviti električne avtomobile. A vse to je bilo premalo, da bi bil salon lahko uspešen. Še posebej po tem, ko so prešteli vse obiskovalce, ki so se na prizorišče razstave zgrnili v 11 dneh. Našteli so jih "le" 560.000, kar se ne zdi malo, a je padec v primerjavi z letom 2017, ko je bil salon nazadnje v Frankfurtu občuten. Takrat so jih našteli 810.000, leta 2015 pa 931.000. Obisk je celo smešen, če ga primerjamo z avtomobilskim salonom v Ljubljani leta 2017, ko je v štirih dneh Gospodarsko razstavišče po podatkih organizatorjev obiskalo 75.000 ljudi.
Avtomobilski saloni, od Detroita do Pariza doživljajo katastrofalne padce obiskanosti in tudi zanimanja za tovrstne razstave, saj avtomobilska podjetja svoja trženjska prizadevanja usmerjajo na samostojne dogodke, kjer predstavljajo svoja nova vozila.
Nekdanji direktor Opla Karl Thomas Neumann je tvitnil, da je bila letošnja razstava neuspešna in le senca tistega, kar je bilo nekoč. Napovedal je celo, da salona leta 2021 ne bo. Drugačnega mnenja je predsednika Zveze avtomobilske industrije (VDA), ki je poklicna zveza, v katero so vključena vsa pomembna nemška podjetja, povezana z avtomobilsko industrijo Bernharda Mattesa, ki je dejal, da so v združenju zelo zadovoljni z zanimanjem javnosti, saj je dogodek s številom objav na družabnih omrežjih in spletu dosegel "nove razsežnosti". Dejal je, da v digitalni dobi več kot število kvadratnih metrov na razstavnem prostoru šteje doseg. Mattes je vseeno dejal, da se bo moral koncept salona spremeniti, a da salon v Frankfurtu ostaja v sporedu.
Nemški mediji so že namignili na možnost, da bo vsebina in tudi lokacija salona v prihodnje precej drugačna. Odločitev naj bi sprejeli prihodnjo pomlad. Kot možno naslednje prizorišče pri Bildu omenjajo Berlin, kjer so doma številna zagonska podjetja, v ospredju pa utegnejo bolj kot avtomobile postaviti mobilnost.
Ovo je najbolji posao koji Google sada plaća.Prvog mjeseca primio sam 29736 dolara za rad 3 sata dnevno. Počeo sam …
Ja, kaj so pa mislili. Na takšne salone so najbolj hodili avtomobilski navdušenci. In avtomobilski navdušenci imamo radi prave avte, …
Kdo pa rab nov avto vsak let'