Hidria je v zadnjih letih močno okrepila svojo prisotnost na področju razvoja in proizvodnje lamel za elektrifikacijo vozil. Osredotočajo se na osvajanje tržnega potenciala pri sistemskih dobaviteljih za proizvajalce osebnih in komercialnih vozil, kot so Bosch, Magna, Continental in drugi, so sporočili iz družbe.
Za začetek z Daimlerjem
Med prvimi s področja neposredne dobave proizvajalcu osebnih avtomobilov je bilo prav partnerstvo, sklenjeno z Daimlerjem. Tedaj je šlo za projekt razvoja popolnoma električnega modela Mercedes SLS E - cell z električnim pogonom, kjer vsako kolo ločeno poganja svoj elektro motor.
Daimler medtem še naprej investira tudi v svoje hibridne električne pogone, zlasti v nove, visoke tehnologije in izjemno zahtevne oblike motorja. Hidria je tako v minulih tednih uspela nadgraditi obstoječe sodelovanje z Daimlerjem tudi na tem področju.
Vstopili so namreč v projekt razvoja in v prihodnje tudi serijske proizvodnje lamel za najnovejšo generacijo električnega motorja za hibridni pogon osebnih vozil. Slednji bo prisoten v vozilih znamke Mercedes C in E, v prihodnosti pa ga bodo vgrajevali v celoten nabor Daimlerjevih vozil.
Vpeti v strategijo zelene prihodnosti
Nominacija Hidrie za omenjeni Daimlerjev projekt za družbo predstavlja izreden uspeh, obenem pa tudi potrjuje pravilnost naše strategije na področju zelene mobilnosti. Za načrtovanje vseh visokotehnoloških rešitev, dizajna, izdelavo vseh orodij, pripravo ter vodenje projekta bo v celoti skrbela ekipa Hidriinih strokovnjakov iz Slovenije in Nemčije, večina predvidene prototipne in serijske proizvodnje pa je načrtovana na lokaciji Hidrie Bausch v Nemčiji.