Slovensko podjetje je predstavilo prihodnost električnega pogona

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa
Slovensko podjetje Elaphe, ki je vodilno na področju razvoja elektromotorjev v pestih koles, je v sodelovanju s španskim dobaviteljem čiste energije InnoEnergy v Barceloni pripravilo predstavitev svojih dosežkov.
Oglej si celoten članek

Dogodek je bil za Elaphe priložnost, da širši strokovni javnosti pokaže svoje najnovejše tehnološke inovacije , čemur je služila tudi okrogla miza, na kateri so strokovnjaki predstavili, na kakšne načine lahko tehnologija elektromotorjev v pestih vozil vpliva na svobodo oblikovanja vozil, ki s popolnim nadzorom nad elektromotorji zagotavljajo tudi varno in hkrati zabavno vožnjo.

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa

Udeleženci dogodka so lahko tehnologijo izkusili tudi v praksi, ko so na barcelonskem dirkališču preskušali vožnjo zelo različnih vozil, ki so lahko opremljena z motorji v pestih koles. Med drugim so tam bili kompaktni SUV, majhen križanec in lahko gospodarsko vozilo, ki so bili opremljeni z Elaphovimi elektromotorji in nadzornimi enotami. Do zdaj je sicer Elaphe svojo tehnologijo integriral v več kot 100 različnih vozil v različnih segmentih.

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa

Elaphe je v Barceloni prvič predstavil tudi svoj softver za nadzor gibanja vozila in kako v kombinaciji z elektromotorji v pestih omogoča zmanjšanje komponent vozila ob hkratnem povečanju nadzora nad vozilom in njegove učinkovitosti.

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa

Testno vozniki so med drugim pokazali, kako lahko zmanjšajo nagibanje vozila med slalomom brez aktivnega podvozja, zgolj s pomočjo razporejanja trakcije med motorji v pestih koles. Z izvedbo obrata na mestu, tako imenovanega "tank turn", so prikazali tudi natančnost tehnologije, ki zagotavlja do 20-krat hitrejši nadzor v primerjavi s konvencionalnimi električnimi pogoni.

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa

Elaphe je na dogodku predstavil tudi svojo patentirano vibro-akustično funkcionalnost svojega pogona, Na primeru testnega vozila so pokazali, kako lahko delovanje motorjev v pestih koles podkrepijo s prilagodljivimi zvočnimi profili in haptičnim odzivom.

dezurni@styria-media.si

Foto: Elaphe Elaphe elektromotor v pestu kolesa

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.