"Nismo naredili le 726 kilometrov od Bleda do Dubrovnika, ampak še dodatnih deset, do vtičnice v marini," je po rekordnem dosežku povedal Andrej Pečjak, gonilna sila inštituta Metron, kjer so avtomobil izdelali.
Pot je trajala dva dneva in po prvem je bilo v baterijah še 51 odsotkov moči. Pečjak priznava, da ga je malo skrbelo, ali jim bo uspelo. "Težko je izračunati, klanci so problem in na poti je skupaj okrog šest tisoč metrov dviga. Danes smo malo zmanjšali hitrost in vozili med 50 in 60 kilometri na uro, ampak kljub temu je bila skupna povprečna hitrost 66 kilometrov na uro,“ je povedal Pečjak.
Cena elektrike za pot do Dubrovnika: devet evrov
Avto, ki so ga poimenovali Metron 7, je za pot porabil okrog 90 kilovatnih ur, kar je okrog 12 evrov (enotarifno merjenje) ali le devet evrov, če bi ga polnili v času nižje tarife*. Za primerjavo, avto, ki porabi sedem litrov bencina na sto kilometrov, bi porabil skoraj devekrat več.
* Pri izračunu nismo upoštevali priključne moči in prispevka, ki se plačuje od priključne moči in ne od porabljene energije.
Vsaka čast se razume že zaradi umetnosti porazdelitve 1 tone baterij po avtu. Predvidevam da tokrat drugega kot karavan ni …
Vse je res, ampak cena avtomobila je problem, čeprav je za tiste, ki delajo veliko km na leto nakup takega …
Vsaka vam čast... res ste carji. Samo še tako naprej!