Slovenski superšportni avtomobil je bil ena od zvezd na paradi najbolj elitnih vozil na ulicah Le Mansa, kjer se je odvijala ena najbolj znamenitih vztrajnostnih dirk na svetu. Priložnost za spoznavanje slovenskega eksotičnega avtomobila so izkoristili pri Top Gear.
Na spletni strani najbolj prepoznavne avtomobilistične svetovne oddaje Top Gear so se posvetili vozilu renovatio T500, ki ga je izdelalo slovensko podjetje Tushek Supercars. Avtomobil se je pojavil na slavni paradi noč pred slavno dirko 24 ur Le Mansa, kjer se po dva kilometra dolgi trasi na ogled postavijo najbolj ekskluzivna svetovna vozila. Parado si je letos ogledalo kar 160 tisoč ljudi, mednje pa se pomešajo slavni dirkači, ki delijo avtograme.
Foto: Tushek
Tushek renovatio T500
Tako se je renovati T500 znašel v družbi znamk, kot so Bugatti, Ferrari, Koenigsegg, Lamborghini, Pagani, Spyker ... Lastnik podjetja Tushek Supercars Aljoša Tušek je pojasnil, da je avtomobil slovenski, novinarju pa je na geografsko vprašanje, kje je Slovenija, pojasnil, da se nahaja v srcu Evrope in da je ne smejo zamenjevati s Slovaško.
Tušek je pojasnil, da se zgodba ni začela podobno kot pri Lamborghiniju, kjer so izdelovali traktorje, pač pa je po končani dirkaški karieri na testni progi vozil porsche 911, ki se mu je zdel prepočasen, zato se je lotil izziva – izdelave supšeršportnega avtomobila. Najprej je izdelal konceptni K1 attack kit car, kasneje pa renovatija T500. Proizvedli bodo 30 vozil, cena zanj pa je 300 tisoč evrov.
Sanje so se Tušku uresničile prav z modelom tushek renovatio T500. Gre za enega najlažjih, najbolje vodljivih in najhitrejših športnih avtomobilov, ki za povrh vsega velja za enega najlepših.
Foto: Tushek
Tushek renovatio T500
S snemljivo trdo streho in vrati, ki se dvigajo proti nebu, je jasno, da je avtor zgled iskal pri lamborghiniju gallardo spyder performante, kar je najbolj nazorno, če ga pogledamo z boka. Tretjina šasije je izdelana iz karbonskih vlaken, dve tretjini pa iz kompozitnih materialov, kar je vzrok, da vozilo tehta zgolj 1.133 kilogramov. Vzmetenje je nastavljivo po višini in trdoti spredaj in zadaj. Za varnost so poskrbeli z varnostno kletko v Cr Mo okvirju in štirimi točkovnimi varnostnimi pasovi, za boljši občutek in lahkotnost so vgradili karbonske sedeže.
Foto: Tushek
Tushek renovatio T500
Za pogon skrbi audijev 4,2-litrski V8 iz modela RS4, ki razvije 330 kilovatov in zmore hitrost do 310 kilometrov na uro, od nič do sto kilometrov na uro pa pospeši v 3,7 sekunde, od nič do 200 v 11,5 sekunde, moč pa se na cesto prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika. Še posebej navdušijo njegove zavore, ki glede na teste vozilo zaustavijo prej kot hvaljeni bugatti veyron.
Osnovna oprema
Snemljiva trda streha, nastavljiv karbonski zadnji spojler, po dolžini nastavljiv pedalni sklop, po dolžini nastavljivi sedeži, servo zavore, priprava za telefon z bluetooth, G senzor, instrumentna plošča AIM pista z GPRS-om, alarm, zagon brez ključa, usnje – karbon – alcantara notranjosti v paleti ponudbe proizvajalca, zaščitna torba za streho, pregrinjalo za avto.
Dodatna oprema – opcijsko
Foto: Tushek
Tushek renovatio T500
Posebne zahteve glede materialov in barve notranjosti, nastavljiv volanski drog površini, prtljažni kovčki pomeri, izpuh iz titana, kamera za vzvratno vožnjo, gretje sedežev, track day kit – komplet.
Tushek razvija tudi dirkaško različico renovatia, ki bo še močnejša in lažja.
Pohvale predhodniku, soimenjaku (z enakim priimkom) zgleda odličen avto! Niti slučajno si nisem mislil, da se v sloveniji poleg klia …
Kje so zdaj tisti pametni fantje,ki so marca pljuvali po avtu in govorili, kaj bi top gear rekel na avto!!! …
If you’re wondering why this car looks familiar, the answer is very simple: because it is based on the K1 …