Opozorilni detektor mrtvega kota zagotavlja večjo varnost v prometu. Inovator Peter Korun je ob demonstraciji na poligonu centra varne vožnje AMZS na Vranskem poudaril, da so omenjeni detektor razvili v želji, da se poveča varnost na nezavarovanih železniških prehodih, nepreglednih cestnih odsekih in v garažnih hišah.
V Sloveniji so že postavili šest takih naprav, tri v Celju, po eno pa v Mariboru, Žalcu in Radečah. Napravo se namesti nad že obstoječi prometni znak – ogledalo – ali pa kot samostojen znak. Naprava uporablja dva ali več senzorjev, ki merijo v nevidni kot udeležencev prometa. Ko naprava zazna udeležence prometa na prednostni ter neprednostni cesti hkrati, udeležencu, ki je na neprednostni cesti, poda opozorilo o nevarnosti trka z drugim udeležencem prometa. Naprava posreduje samo v primeru možnosti trka in je vozniki ne smejo dojemati kot semafor. Deluje v vseh vremenskih razmerah, tudi ponoči, zaznava pa že premikanje pri najmanjših hitrostih, tudi pešce in kolesarje.
Vodja sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun je pojasnil, da se največ prometnih nesreč v Sloveniji še vedno zgodi zaradi prevelike hitrosti. Ob tem je postregel s podatkom, da je lani na slovenskih cestah zaradi neupoštevanja pravil prednosti umrlo 20 ljudi, prvič po 20 letih pa so policisti lani zaznali močan upad prometnih nesreč, ki so jih povzročili vinjeni vozniki.
Slovenska inovacija za prepoznavanje mrtvega kota
V letu 2011 je na slovenskih cestah umrlo 141 ljudi, 21 zaradi nepravilno odvzete prednosti. Inovator Peter Korun iz mariborskega podjetja Aktivna signalizacija Korun je predstavil inovacijo, ki bo pripomogla k večji varnosti v nepreglednih križiščih, garažnih hišah ali železniških prehodih.
A modeli s telefonom v roki med vožnjo,pa vožnja skozi rdečo,prehitevanje po desni a to ti pa ne gre na …
Neuporabno! Sicer mi gredo pa ostale inovacije v prometu kar močno na živce, ker predstavljajo povsem nepotrebno navlako na cestah... …