Skuter in bistveno več

Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC
Vozili smo. Honda integra z drugo generacijo DTC menjalnika vas ne bo razočarala.
Oglej si celoten članek

Test. Vsak pravi motorist ob besedah skuter in dvojna sklopka vpraša, kje je pa tu čar motorja. Honda vedno znova preseneča in marsikatere njene novosti, ki so veljale za nore, so danes nekaj povsem običajnega na motociklih. Integra NC 700 D je del širšega paketa NC, ki prinaša povsem nov koncept uporabnosti motorja na svetovni trg. NC X smo vam predstavili prejšnjič, NC S še pride na vrsto.

Mešanica skuter - motor

Integro bi lahko uvrstili med velike skuterje, čeprav gre za zmes motorja in skuterja. Je izjemno lahko vodljiv, tako da me je po vožnji z njim tehnični podatek o teži (238 kilogramov s polnim rezervoarjam) pravzaprav presenetil. Po parkirišču ga je denimo brez vsakršnih težav premikal moj nečak, ki ima dobrih 50 kilogramov.

Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Integra že z zvokom pri zagonu pokaže, da ni le skuter. Dvojna sklopka vam nudi tri možnosti vožnje. Prva stopnja je normalna z avtomatskim prestavljanjem, v katero motor vržete s pomikom stikala pri desni ročici. Motor prestavlja zelo tekoče in ne boste občutili zdrsovanja kot pri variomatikih. Odvisno od vožnje, a pri bolj dinamični prestavlja pri nekje 5.000 vrtljajih. Če stikalo premaknete še enkrat, motor preklopi na športno vožnjo in vam pri pospeševanju daje še dodatnih tisoč vrtljajev pred prestavljanjem. Integra je primerna tako za vožnjo po mestu kot za srednje razdalje. Za daljše razdalje je sedež nekoliko neudoben in preširok. Pri vožnji v normalnem načinu je integra na testu dosegla zavidljivih 180 kilometrov na uro.


V hrib na roke

Foto: Anže Petkovšek Honda integra DTC Pravo srce in moč (največji navor doseže pri 4.750 vrtljajih) pa pokaže na zavitih cestah. Motor je zelo vodljiv in pravočasen, s tem mislim na prestavljanje pred ovinki. Edina težava se pojavi pri vožnji v hrib, ko je motor težko obdržati pri visokih vrtljajih. Takrat se zdi, da ga rešuje le visok navor. Seveda pa so pri Hondi našli rešitev, integra ima namreč na levi ročici tudi dve tipki za ročno prestavljanje. To vam omogoča, da vožnjo prilagodite sebi in terenu. Moti pa, da prestavljanje ni mogoče pri povsem odprtem plinu, ko denimo motorju zmanjkuje obratov pri prehitevanju. Navadna sklopka bi namreč motor obdržala pri skoraj enaki hitrosti, integrin motor pa začne zavirati, takoj ko spustimo plin. Vendar pa je minusov pri Hondini novosti veliko manj kot plusov. Motor je zabaven in praktičen, vožnja pa ali dinamična ali povsem prijetno vsakdanja.

Podatki o motociklu (honda intergra DTC):
Motor: 6700cm3, bencinski, 38 kW, 52 KM pri 6.250 vrtljajih
Navor: 62 Nm pri 4.750 vrtljajih
Poraba na testu: 4,5 litra/100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 180 km/h
Cena: 8.890 evrov

Plusi: Vozne lastnosti, poraba, uporabnost, zavore.

Minusi: Majhen prtljažni prostor, videz sprednjega dela, cena.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 11:26 26. Maj 2012.

    Se mi zdi, da nima klasičnih skuterskih gum, ampak so videti kot od cestnega motorja, zato tudi boljše vozne lastnosti …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.