Škoda želi med pet največjih brez 16 volanov

Foto: Škoda
Foto: Škoda
Pri znamki Škoda so predstavili strategijo, s katero želi do konca desetletja postati ena glavnih zmagovalk tranzicije.
Oglej si celoten članek

Generalni direktor znamke v lasti Volkswagna Thomas Schäfer je napovedal, da se bo Škoda osredotočila na "dostopne" električne avtomobile. Do leta 2030 se bodo modelu enyaq pridružili še tri manjši električni modeli, skupaj bi tako pokrili med 50 in 70 odstotki trga. V podrobnosti pa šef ni šel, čeprav vemo, da je Škoda pred meseci zaščitila ime "elroq", ki bi lahko pomenil električni model velikosti današnjega karoqa. Vsi trije novinci bodo zelo verjetno postavljeni na skupno koncernsko platformo MEB. 

Schäfer je napovedal še eno veliko spremembo - poenostavitev. "Resničnost je, da smo v zadnjem desetletju postali zelo zapleteni. Dovolili smo si luksuz, da smo imeli samo za octavio 16 različnih volanskih obročev. In treba se je vprašati 'zakaj'? Naše stranke tega v resnici ne cenijo. Da bi zaradi tega prodali več avtov ali naredili kupce bolj zadovoljne, je mit - to je neumnost," je bil neposreden prvi mož Škode. 

Prvi kilometri Prvi kilometri s škodo, ki postavlja nove standarde

Schäfer napoveduje, da bodo zdaj tudi pri drugih modelih začeli uporabljati recept, kot so ga začeli pri enyaqu, torej z zgostitvijo vsebine v nekaj različnih paketov opreme. A nikakor ne na način, da bo na koncu delovalo bolj ceneno, nasprotno, lastnikom želijo zagotoviti dodano vrednost, hkrati pa srednjeročno zmanjšati kompleksnost svoje flote za 40 odstotkov.

Foto: Škoda Škoda enyaq iV

Češka kot srce elektromobilnosti

V skladu s širšo strategijo izdelave avtov se bodo pri Škodi zelo posvetili nižanju proizvodnih emisij skozi proces optimizacije, prav tako pa bo do leta 2025 vsaka peta škoda prodana prek spleta oziroma aplikacije na pametnem telefonu. Napovedali so tudi vlaganje v delovno silo, med drugim naj bi do konca desetletja vsaj vsako četrto vodstveno funkcijo imela ženska.

Eden od ciljev nove strategije je tudi, da bi matična Češka, kjer so zdaj tri Škodine tovarne, postala središče električne mobilnosti, z izdelavo ključnih komponent za električna vozila ali pa kar vozila sama. 

Avto Škoda razkrila svojo veliko novost

Do leta 2030 naj bi po svetu prodali 1,5 milijona škod na leto, predvsem na razvijajočih trgih (Indija, Rusija, Severna Afrika) pa želijo postati kar številka ena med znamkami. V Evropi pa se želijo Čehi prebiti med prvo peterico in tako zapretiti takšnim velikanom, ko sta Peugeot ali Opel, morda pa celo BMW, ki so po prodaji vsi trenutno spredaj. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.