Škoda zadnje čase krepi svojo prodajno moč, velikanske upe pa polaga predvsem v segment suvov, kje imajo svežega predstavnika kodiaqa in čisto novega kompaktnega karoqa. A za uspešno izvedbo vseh teh ciljev so potrebna sredstva, sprostitev sredstev pa zahteva tudi žrtve.
Peter Solc, generalni direktor prodaje pri Škodi, je za avstralsko revijo Motoring potrdil, da je zahteva strank po križancih “ubila” idejo o modelu citigo druge generacije.
K temu je pripomogel tudi trend upadanja povpraševanja po majhnih avtih, kot je citigo, ki je sicer cenejši češki dvojček modela VW up.
Citigo pa ni edina Škoda, ki jo je doletela hladna prha. Vsaj za zdaj so Čehi v zmrzovalnik odložili tudi načrte, da bi za globalne trge izdelovali lastnega pickupa na osnovi VW amaroka.
dezurni@zurnal24.si
Škoda je dober avto, če bi začeli z proizvodnjo kombijev kot recimo renault, peugeot ali citroen, bi bila to zmaga …