Kakšne so možnosti, da bo Nemčija v prihodnje avtomobilska velesila številka 1. Odgovor je danes podal kar šef koncerna Volkswagen.
Nemški proizvajalci vozil imajo zgolj 50 odstotkov možnosti, da ostanejo gonilna sila avtomobilske industrije tudi v prihodnosti, v primeru, da ne izvedejo preobrazbe in se prilagodijo novim pravilom in zakonodaji. Vključno z mrežo dobaviteljev. To je danes izjavil kar prvi mož koncerna Volkswagen Herbert Diess.
Poudaril je, da bodo morali nemški proizvajalci proizvesti več baterij in električnih avtomobilov in manj avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Le tako bodo uspešno odgovorili na nove geopolitične grožnje, ki avtomobilske proizvajalce silijo k pospešenemu sprejemanju reform, ki po besedah Diessa predstavljajo celo resno eksistencialno grožnjo nekaterim velikim igralcem na avtomobilskem trgu.
"Z današnjega vidika so verjetno možnosti 50-50 let, da bo nemška avtomobilska industrija v desetih letih še vedno sodila med svetovno elito," je še dodal.
Naj podpišejo pogodbo z ameriškim oddelkom za naseljevanje Marsa tam bodo rabili pasate ker je potrebno segreti planet.
Meh, VW zdaj dobavitelje privija zaradi tistega kar so sami zakuhali. Res pa da jih je elektrifikacija nekako precej presenetila …
Kako je lahko nekdo brez vizije direktor tako velikega koncerna? Sedaj se bodo ukvarjali z nekakšnimi populističnimi alternativami za avtomobile …