Avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem bodo lahko po letu 2035 homologirani pod pogojem, da uporabljajo ogljično nevtralna goriva. Ni pa še znano, ali bo to rešilo staro tehnologijo bencinskih in dizelskih motorjev. Prej se zdi, da avtomobilska podjetja ne morejo in ne bodo vzporedno financirala razvoja električnih avtomobilov in avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
Vsaj evropski proizvajalci so, še preden jih je k temu zavezala odločitev Evropske unije, že napovedali, da bodo prešli na električne avtomobile. Jaguar bo z "motorji na notranje zgorevanje" končal že leta 2025, audi leta 2026, avtomobilski proizvajalci Renault, Volvo, evropski Ford, Peugeot, Citroën, DS, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Bentley in Rolls-Royce pa do konec tega desetletja.
BMW in Mercedes-Benz naj bi do leta 2030 prešla na povsem električna vozila. Podobno kot koncern Volkswagen in njegove znamke Škoda, Seat in predvsem Cupra. Močna korejska igralca v evropskem prostoru, Hyundai in Kia, bosta počakala do leta 2035. Vsekakor se nobeni od znamk ne izplača več vlagati v razvoj povsem nove generacije motorjev z notranjim zgorevanjem. Pred kratkim je na dogodku Politico za spletno stran Motor1 to potrdil vodja skupine Renault Luca de Meo. "Mislim, da nihče v Evropi ne razvija novega motorja z notranjim zgorevanjem iz nič. Ves denar gre v elektrifikacijo oziroma vodikove tehnologije," je pojasnil.
Glede sintetičnih goriv, ki veljajo za priložnost za reševanje motorjev z notranjim zgorevanjem, ni bil preveč optimističen. Čeprav je priznal, da predstavljajo določeno "priložnost", je v enem dahu dodal, da bo treba njihovo proizvodnjo močno povečati in ustvariti močno dobavno verigo. Za zdaj se ogljično nevtralna goriva niti ne proizvajajo v velikem obsegu in tudi če so v načrtu nove tovarne za njihovo proizvodnjo, količinsko nikoli ne bodo nadomestila bencina ali dizla iz nafte. Vprašanje je torej, ali bi bilo motorje z notranjim izgorevanjem zaradi njih sploh učinkovito ohranjati pri življenju, kaj šele razvijati nove. Posodobili bodo le sedanje, da bodo ustrezali standardu Euro 7, ki naj bi začel veljati leta 2025.
Bodo pa zato motorji na notranje zgorevanje, ki bodo delovali s pomočjo sintetičnih goriv zelo zanimivi za premijske znamke z vozili z velikimi in zmogljivimi motorji, ki pa si jih bodo ne glede na ceno za liter sintetičnega goriva, lahko privoščili bogati.
Mozakar je povedal samo to, da jih je pedofilisticna oligarhija prisilila v ev. Eko teroristi so v svoji pregovorni slaboumnosti …
In vsa ta Zablodelost z električnim "varčevanjem" na račun Vseh nas, je Samo Zaradi Napačnih Domnevanj nekih okoljskih Bedakov, ki …
Glede na to, da imajo električne konzerve navečji "auspuh" v Šoštanju, in z preslabim dometom, ter svinjski zaradi odpadnih baterij, …