Šef Renaulta iskreno o bencinskih in dizelskih vozilih

Foto: Newspress
Foto: Newspress
Še pred dokončno potrditvijo, da bo Evropa vse sile usmerila v električno prihodnost, je večina evropskih avtomobilskih proizvajalcev obupala nad bencinskimi in dizelskimi motorji. Šef Renault Luca de Meo je povedal, zakaj bodo, vsaj kar zadeva volumenske modele, izumrli.
Oglej si celoten članek

Avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem bodo lahko po letu 2035 homologirani pod pogojem, da uporabljajo ogljično nevtralna goriva. Ni pa še znano, ali bo to rešilo staro tehnologijo bencinskih in dizelskih motorjev. Prej se zdi, da avtomobilska podjetja ne morejo in ne bodo vzporedno financirala razvoja električnih avtomobilov in avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.

Znana okvirna cena Volkswagen najavil še cenejše EV vozilo, znana okvirna cena

Vsaj evropski proizvajalci so, še preden jih je k temu zavezala odločitev Evropske unije, že napovedali, da bodo prešli na električne avtomobile. Jaguar bo z "motorji na notranje zgorevanje" končal že leta 2025, audi leta 2026, avtomobilski proizvajalci Renault, Volvo, evropski Ford, Peugeot, Citroën, DS, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Bentley in Rolls-Royce pa do konec tega desetletja.

BMW in Mercedes-Benz naj bi do leta 2030 prešla na povsem električna vozila. Podobno kot koncern Volkswagen in njegove znamke Škoda, Seat in predvsem Cupra. Močna korejska igralca v evropskem prostoru, Hyundai in Kia, bosta počakala do leta 2035. Vsekakor se nobeni od znamk ne izplača več vlagati v razvoj povsem nove generacije motorjev z notranjim zgorevanjem. Pred kratkim je na dogodku Politico za spletno stran Motor1 to potrdil vodja skupine Renault Luca de Meo. "Mislim, da nihče v Evropi ne razvija novega motorja z notranjim zgorevanjem iz nič. Ves denar gre v elektrifikacijo oziroma vodikove tehnologije," je pojasnil.

Foto: Epa Luca de Meo

Nove navade V avte se seli milijarde evrov vredna novost

Glede sintetičnih goriv, ki veljajo za priložnost za reševanje motorjev z notranjim zgorevanjem, ni bil preveč optimističen. Čeprav je priznal, da predstavljajo določeno "priložnost", je v enem dahu dodal, da bo treba njihovo proizvodnjo močno povečati in ustvariti močno dobavno verigo. Za zdaj se ogljično nevtralna goriva niti ne proizvajajo v velikem obsegu in tudi če so v načrtu nove tovarne za njihovo proizvodnjo, količinsko nikoli ne bodo nadomestila bencina ali dizla iz nafte. Vprašanje je torej, ali bi bilo motorje z notranjim izgorevanjem zaradi njih sploh učinkovito ohranjati pri življenju, kaj šele razvijati nove. Posodobili bodo le sedanje, da bodo ustrezali standardu Euro 7, ki naj bi začel veljati leta 2025.

Avto Subvencija na bicikle namesto električnih avtomobilov

Bodo pa zato motorji na notranje zgorevanje, ki bodo delovali s pomočjo sintetičnih goriv zelo zanimivi za premijske znamke z vozili z velikimi in zmogljivimi motorji, ki pa si jih bodo ne glede na ceno za liter sintetičnega goriva, lahko privoščili bogati.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 10

  • 10:14 30. Marec 2023.

    Mozakar je povedal samo to, da jih je pedofilisticna oligarhija prisilila v ev. Eko teroristi so v svoji pregovorni slaboumnosti …

  • 08:03 30. Marec 2023.

    In vsa ta Zablodelost z električnim "varčevanjem" na račun Vseh nas, je Samo Zaradi Napačnih Domnevanj nekih okoljskih Bedakov, ki …

  • 07:58 30. Marec 2023.

    Glede na to, da imajo električne konzerve navečji "auspuh" v Šoštanju, in z preslabim dometom, ter svinjski zaradi odpadnih baterij, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.