Kitajska znamka MG, ki bo letos praznovala že svoj stoti rojstni dan, je življenje začela kot angleška proizvajalka majhnih avtomobilov, ki so se priljubili predvsem v dvosedežnih odprtih izvedbah. Tudi trenutno ima v ponudbi električni roadster MG cyberster, ki smo si ga lahko tudi ogledali na avtomobilskem salonu v Ženevi, a ta tokrat ta ni bil v središču pozornosti.
Žarometi so bili namreč usmerjeni predvsem v veliko manj bleščečo, a povsem novo malo mestno kombilimuzino segmenta B, ki je v Švici doživela svetovno premiero. O tem, kaj ta avtomobil ponuja in kakšna bo njegova pogonska tehnika, ste sicer že lahko prebrali na straneh Žurnala24, tokrat pa vam posredujemo tudi prve otipljive vtise, saj smo v Ženevi lahko v avtomobil tudi sedli.
Pomanjšani MG4 in znižani MG ZS
Na prvi pogled bi lahko rekli, da je MG3 malce pomanjšana različica električne kombilimuzine MG4, a na poseben način, saj ga bomo od MG4 prav gotovo z lahkoto razločili. Morda ne toliko po sprednjem delu, kot po zadku, ki je veliko manj odrezan in precej bolj klasičnih kombilimuzinskih oblik. Na njem lahko najdemo tudi precej oblikovnih elementov SUV-jev, predvsem predstavnika segmenta B-SUV MG ZS, ki smo ga že preskusili tako v električni kot tudi turbobencinski različici.
Vse skupaj deluje zelo privlačno, predvsem pa zelo razgibano. Kljub temu MG3 ne bo ravno neprestano plenil pogledov naključnih opazovalcev, kar tudi ni njegov namen, saj s svojim nastopom napoveduje predvsem svojo utilitarno naravo. Vzbujanje zavisti sosedov bo pač ostalo za druge avtomobile, tudi prej omenjeni MG cyberster.
MG3 bo na voljo s hibridnim pogonskim sklopom, ki na papirju obeta precej, a ga seveda v Ženevi nismo mogli preskusiti. Lahko pa povem, da bo njegovo upravljanje preko okroglega regulatorja zelo podobno tistemu, ki smo ga prvič spoznali v električnem križancu MG ZS EV.
Tudi sicer sem imel v avtomobilu bolj občutek, kot da sedim v znižanem MG ZS kot pa v hibridiziranem MG4, saj je bil občutek za volanom precej bolj podoben prvemu. Tudi sedeži vzbujajo podoben vtis in so izdelani iz enakega umetnega usnja, Res pa je, da sta oba zaslona, instrumentne plošče in infotainmenta, takšna, kot ju poznamo iz MG4. Kakšna je njuna grafika in če je uporabniški vmesnik res bolj odziven kot doslej, kar obljublja proizvajalec, bomo lahko videli šele med preskusom testnega avtomobila. V razstavnem avtomobilu namreč zaslona nista bila prižgana.
Prostoren tudi zadaj
In če sedenje na voznikovem in sovoznikovem sedežu na prvi pogled daje dober vtis, obetamo pa si lahko tudi, da bo vožnja dovolj intuitivna, je prijetno presenečenje pripravila predvsem zadnja klop. Ne toliko zaradi širine in splošnega udobja, ki je povsem razredno solidno, ampak zaradi prostora, ki za kolena potnikov ostane tudi, če so prednji sedeži pomaknjeni povsem nazaj.
V avtomobilih segmenta B, ki mu pripada MG3, zadnja leta ugotavljamo, da proizvajalci precej omejujejo prostor za kolena zadnjih potnikov in na ta način kupce pripravijo do nakupa SUV-jev, MG3 pa bi lahko bil eden od tistih avtomobilov, ki ponujajo prostornost, ki smo je bili na zadnji klopi majhnih avtomobilov vajeni nekoč. V tem pogledu je MG3 gotovo klasični avtomobil, ki ponuja veliko prostora za noge. Predvsem pa je pod prednjima sedežema dovolj prostora tudi za stopala potnikov zadaj.
Ob tem pa naj bi bil solidno velik, morda celo največji v segmentu, tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 293 litrov. A tudi njegovo uporabnost bomo lahko preverili šele, ko bomo MG3 zapeljali na ceste, saj je bil v Ženevi zaklenjen in ga ni bilo mogoče odpreti. To so na kratko vtisi, ki smo jih lahko nabrali v Ženevi.
V Sloveniji pozno spomladi
Vodja marketinga in prodaje za blagovno znamko MG v Sloveniji Tilen Hojč pravi, da bo hibridni MG3 v Sloveniji predvidoma na voljo maja oziroma junija, ko bo znana tudi njegova cena. Bencinska različica bo na ceste zapeljala proti koncu leta. Dodaja, da bodo tudi z MG3 nadaljevali pristop, da kupcem ponudijo največ avta za njihov denar. Vsi kupci bodo deležni tudi njihove garancije za sedem let ali 150.000 prevoženih kilometrov.
Ker se bodo sprva osredotočali zgolj na prodajo hibridne različice, Hojč kot glavnega tekmeca izpostavlja toyoto yaris hybrid. Glede na to, da je trg hibridnih vozil segmenta B v Sloveniji razmeroma majhen, so pri prodajnih številkah zadržani, Računajo, da bodo do konca leta prodali 50 do 60 hibridnih MG3. S tem bi se radi uvrstili v prvo peterico hibridnih vozil znotraj segmenta B ali pa se ji vsaj močno približati.
Večina kupuje avtomobile po finančni zmožnosti. Znamka pa že dolgo ni več sinonim za kakovost. Tako, da kdor bo več …
Na pogled v redu,znotraj pa ceneno,ni vredni o nakupa,preverjeno