Fiat pravi, da gre za 5+2 razporeditev sedežev, kar daje slutiti, da sta zadnja dva bolj kot ne zasilne narave oziroma primerna za prevoz majhnih otrok. Da so ju sploh stlačili v avtomobil, so ga v primerjavi s klasičnim 500L podaljšali za 21 centimetrov in povišali za centimeter, tako da sedaj v dolžino meri 4,35 metra, visok pa je 1,67 metra. Oblikovno je razen dodatnih centimetrov sicer zelo podoben klasičnemu 500L.
Prvo sporočilo za javnost ne navaja, koliko prostora je ostalo za prtljago v 500L livingu, če sta postavljena tudi zadnja dva sedeža. A ko ju zložite, nastane konkretnih 638 litrov prostora, kar je 238 litrov več od manjšega brata.
Drugih posebnosti ni, še vedno si je mogoče v avtu skuhati tudi kavo na doplačljivem avtomatu, prav tako bodo avtomobil izdelovali na istem proizvodnem traku v srbskem Kragujevcu. Prva naročila bodo italijanski kupci lahko vložili že prihodnji mesec, ostali Evropejci pa bodo morali še malo počakati.