A čeprav je z ekonomskega vidika povsem razumljiva, je takšna odločitev lahko v najboljšem primeru dvomljiva in nepriporočljiva, lahko pa celo nevarna.
Gume so namreč tako pomemben del avtomobilskega podvozja kot blažilniki in obese in kot edini vmesni člen med avtomobilom in cesto morajo opravljati številne naloge, predvsem pa morajo zagotoviti gospodarno in udobno, predvsem pa varno vožnjo. In na tem področju lahko zimskim gumam poleti spodleti.
Zimske in letne gume se namreč po sestavi precej razlikuje med seboj in le letne gume lahko pri temperaturah nad sedmimi stopinjami Celzija zagotovijo dovolj visok oprijem tako na suhih kot tudi mokrih cestah, dovolj stabilnosti in vodljivosti v ovinkih in ugodno porabo goriva.
Nevarnost daljše zavorne razdalje
Zimske gume imajo predvsem precej mehkejšo zmes gume od letnih, zato v toplih dneh hitro postanejo premehke, se hitro izrabljajo in izgubijo tudi precej oprijema, zaradi česar se jim ob slabši vodljivosti močno podaljša tudi zavorna razdalja. Če nič drugega, mora biti voznik, ki poleti vozi avtomobil z zimskimi gumami, biti zaradi slabših voznih lastnosti v zimske gume obutega avtomobila veliko bolj previden.
Pri nemškem proizvajalcu gum Fuldi pravijo, da že pri razmeroma nizki temperaturi dvajset stopinj Celzija lahko pričakujemo, da se bo avtomobil z zimskimi gumami ustavil nekaj metrov pozneje kot enak avtomobil z letnimi gumami
Zimske gume, ki jih bomo na avtomobilu uporabljali poleti, bodo poleg tega zelo verjetno izgubile lastnosti, ki jim omogočajo učinkovito spoprijemanje z zimskimi razmerami, saj se jim bo zaradi večje obrabe zmanjšala globina utora, zlepile pa se bodo tudi resice na tekalni površini, ki jim pozimi povečujejo oprijem s podlago. Navsezadnje pa z zimskimi gumami, ki se bodo poleti hitreje obrabljale, ne boste porabili le več goriva in v zrak izpustili več škodljivih snovi, ampak boste z odpadlimi delci gume na tekalni površini tudi neposredno močneje onesnaževali okolje.
v tej vročini zavrite na polno z zimskimi gumami pa se boste lahko prepričali kaj se dogaja. Jaz sem enkrat …
poleti prevozim okrog 1000km zakaj bi menjal gume. Lol
Se vam ne zdi, da vseeno malce pretiravate? "Temperature nad 7 stopinj" ? Torej bi moral potemtakem pozimi menjat gume …