Ford je posodobil ponudbo Kuge. Največja novost je nova različica dvolitrskega turbodizelskega agregata, ki sicer poganja kar 83 odstokov vseh prodanih kug na glavnih evropskih trgih. V prid večje zmogljivosti so motorju moč povečali za 12,5 kilovatov (17 KM) in predstavili najzmogljivejšo različico z 132 kilovati moči (180 KM), namesto prejšnjih 340 NM je zdaj navor 400 Nm.
Ta motor bo zagotovil največjo vlečno moč kuge doslej, še posebej, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, ki je izbira večina kupcev. Ford v paleto pogonov za kugo uvaja tudi novi 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost, in 2,0-litrski motor TDCi z 88 kilovati moči (120 KM).
Tudi s prilagodljivim tempomatom
Novost v kugi je prilagodljiv tempomat z opozorilom na oviro pred vozilom, ki voznika opozori, če vozi s premajhno varnostno razdaljo do vozila pred sabo. Naslednja serijska tehnologija je sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, ki med vožnjo opozori na znatno izgubo tlaka v kateri od pnevmatik.
Serijski je sistem Auto-Start-Stop in aktivna maska pred motorjem. Fordov sistem SYNC s funkcijo AppLink bo zdaj voznikom omogočal glasovno upravljanje aplikacij na pametnem telefonu, ne da bi morali umakniti pogled z dogajanja v prometu in roke z volana. Med vključenimi aplikacijami so tudi storitve za pretočno predvajanje glasbe Spotify, ADAC, Audioteka, AUPEO!, DIE WELT, Cyclops, Glympse in Radioplayer.